TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-12-2009
|
2-12-2009 7:44:44
Hoi Melinda,
Wij hadden het geformuleerd als volgt:
- de huwelijksviering waarop u van harte wordt uitgenodig zal plaatsvinden op xx in de Sint Jan de Doper Kerk te ...
- voor de dresscode hadden wij op de kleine kaartjes gewoon gezet dresscode: black tie (is de officiele benaming voor avondkleding)
Groetjes en succes! Sofie (nog 10 dagen tot onze trouw)
|
|
Sofie
|
2-12-2009 8:27:47
Hoihoi black tie is echt wel smoking denk ik terwijl avondkledij gewoon kostuum kan zijn en mooie kledij. ik vind je zinnetje wel goed hoor, dresscode: avondkledij is iets plechtiger en zakelijker wel
van de kerk is het wel duidelijk aangezien je erna "ook" vermeld bij de receptie. je kan ook schrijven "trouwen op 10 juli 2010. Graag nodigen we u uit om dit samen met ons te vieren in de ...kerk te ... om ...u"
Bij mijn vriendin die 6 juni trouwde was de uiterste antwoorddatum 20 mei dus een dikke 2 weken op voorhand. maar ik ga zelf ook wat meer speling nemen hoor, ik denk zo'n 3 tot 4 weken op voorhand om zeker te zijn dus bij jou zou ik zeggen graag antwoord voor en dan een datum tussen de 10 en 20 juni of zo.
succes! Sofie 15/05/10
|
|
katlijn
10-4-2010
|
2-12-2009 12:43:27
Hé Melinda
ik vind je zinnetje over de dresscode goed hoor, leuk om het op zo een losse manier op je kaart te zetten! de antwoord datum zou ik zelf iets later nemen, dat de mensen wat tijd hebben, normaal is drie weken voor het feest ruim optijd! zelf neem ik ook 4weken vroeger ongeveer, er zijn altijd mensen die je nog moet opbellen voor een antwoord hè. Ik zou, zoals Sofie al zei, een datum kiezen tussen 10en 20 juni.
grts
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-12-2009 16:36:19
Ik hoop dat op het kaartje voor de 'fuif' (zoals je zelf zegt), niet het woord 'fuif' staat, maar dansfeest. Aangezien je mensen vraagt om in avondkledij te komt, past 'fuif' niet echt. Dan denk ik eerder aan jeans en een topje of t-shirt.
Groetjes,
Véro
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|