Terug naar overzicht
een echte aanrader : Luc Boulanger, gebroeders massantstraat herent, een supersympathieke mens, alles tot in de puntjes verzorgd en het grootste pluspunt van al, hij is helemaal nie duur!!hij heeft ons huwelijk in goeie banen geleid en we waren er supercontent vangroetjes Sofie
Sofie , Ceremoniewagens erwin - effe googlen en je ziet zen site wel , is ook ceremoniemeester!Een aanrader die zen vak vanbinnen en vanbuiten kent!Nog veel succes met plannen!Groetjes Dorien09.07.10
Dag Sofie,Wij hebben ook Luc Boulanger als ceremoniemeester en hij is zeker en vast aan te raden.Een heel vriendelijke man en zeer behulpzaam.Wij waren bijvoorbeeld op zoek naar een speciaal type van ceremoniewagen en hij heeft ons een paar adresjes aan de hand gedaan. Hij doet echt moeite om te vinden wat je zoekt.Groetjes,Caroline21.08.2010
Beste Sofie,Ikzelf ben ceremoniemeester tijdens mijn vrije tijd. Als je interesse hebt, mag je mij contacteren. Regio maakt voor mij niet uit. GroetjesSandra
Beste Sandra,Kan je mij je contactgegevens doorgeven?Alvast bedankt.Groeten,Sofie
Dag Sandra, Kan jij mij uw contactgegevens doormailen? Kathy.vermeulen@gmail.com