TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
2-12-2009 11:13:44
Onze trouw was in Ter Roest, zo'n 6maand geleden, wij waren er supper tevreden van, lekker eten, goed verwend op onze avond, niets was hen teveel. zeer vriendelijke mensen, het was een supper feest... aanrader. Pluspunten; parking, veranda voor apperitief of het tuintje, mooie zalen...
|
|
Sarah
28-8-2010
|
2-12-2009 11:22:24
Wij hebben gekozen voor het Hof Van Coolhem! Wij zijn daar steeds erg vriendelijk onthaald geweest en de zaal is zo mooi! Nu hopen op goed weer zodat de receptie buiten kan plaatsvinden, dat zal ongetwijfeld erg mooie foto's opleveren!
Groetjes!
Sarah
|
|
Yolande
11-9-2010
|
2-12-2009 11:47:51
@ sarah Wanneer trouwen jullie in het Hof van Coolhem? Hebben jullie een drankenformule?
groetjes
|
|
Sarah
28-8-2010
|
2-12-2009 12:30:55
Dag Yolande,
28 augustus. wanneer zouden jullie trouwen?? Voor onze drankenformule gaan we de all in formule nemen (welkomstdrink, avondfeest en dansfeest voor een vaste prijs per persoon), die loopt tot 2u, en daarna alles laten opschrijven, tegen dan zijn er wrschlk al wat nonkels en tantes naar huis, en zouden we slechter af zijn met een per persoon formule (maar daar kon je ook voor kiezen als je wou)
Groetjes
|
|
Yolande
11-9-2010
|
2-12-2009 13:12:36
wij zouden 4 september trouwen. Maar wij zijn gisteren gaan kijken en konden enkel kiezen per consumptie?! Dus geen dranken formule?! Gaan jullie voor de BBQ formule? Wij hebben nog geen prijzen gekregen aangezien ze worden aangepast naar volgend jaar toe zeiden ze. Volgende week krijgen we de nieuwe brochure!
wij hebben dus eigenlijk geen idee wat de kostprijs is? Maar is een heel mooie zaal in een mooie omgeving he!!
groetjes
|
|
Yolande
11-9-2010
|
2-12-2009 13:12:37
wij zouden 4 september trouwen. Maar wij zijn gisteren gaan kijken en konden enkel kiezen per consumptie?! Dus geen dranken formule?! Gaan jullie voor de BBQ formule? Wij hebben nog geen prijzen gekregen aangezien ze worden aangepast naar volgend jaar toe zeiden ze. Volgende week krijgen we de nieuwe brochure!
wij hebben dus eigenlijk geen idee wat de kostprijs is? Maar is een heel mooie zaal in een mooie omgeving he!!
groetjes
|
|
Sarah
28-8-2010
|
2-12-2009 23:02:26
De week na ons dus!! :)
Voor de drankenformule, kijk hier eens: http://www.hofvancoolhem.be/images/stories/HofvanCoolhe... op p29 bij formule avondfeest. Dan heb je toch al een idee.
Nee, wij zouden toch een diner kiezen, geen bbq (ik zie het al zo gebeuren dat ik mezelf helemaal ondersmos terwijl ik mijn vlees ga halen enzo :D)
Ja, ik was ook meteen gek van de zaal, we vonden ze eerst wat klein voor ons, maar we zijn nog een tweede keer gaan kijken en besloten om onze gastenlijst hier en daar aan te passen zodat het wel lukt, gewoon omdat we zo gek zijn op de locatie ^_^ Ik voelde me er meteen erg goed bij.
Laat maar weten wat je uiteindelijk beslist hè :)
Zijn jullie dan ook uit de buurt? Van waar juist?? Wij zijn van Bornem (Hingene eigenlijk... ^_^)
Groetjes!
Sarah
|
|
Yolande
11-9-2010
|
3-12-2009 9:17:25
inderdaad juist de week na jullie!
wij vinden de locatie perfect gewoon het bos erbij enzo...! Wij zijn van Willebroek dus ook niet ver he!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
3-12-2009 9:50:08
Ja, inderdaad! Wij hebben genoeg zalen bekeken waarvan de buitenkant niet echt het gezellige gevoel gaf dat we bij Hof van Coolhem kregen. Daar kwam dan nog eens bij dat die zaal ook vanbinnen recent vernieuwd was, en dat zie je wel hè!
Inderdaad, Willebroek is dan ook vlakbij! Toch handig als je 's nachts niet te ver meer moet rijden :)
|
|
Marieke
18-4-2009
|
3-12-2009 9:50:49
We zijn daar 29/08 naar een trouw geweest, persoonlijk vond ik alles goed (in ter roest). Toen ik het bruidje onlangs zag, is ze wel te horen gekomen dat er NIET meer rondgegaan werd met de hoofdschotel een 2de maal, waar ze uiteindelijk wel voor betaald hadden!!! En dat de laatste persoon iets anders gekregen had! Het eten was op?!! Ze is dit jammergenoeg maar nadien te weten gekomen, anders had ze de rekening een gedeelte niet betaald, maar nu had ze dat dus wel gedaan. heeft de zal nog gecontacteerd waarom, geen reactie meer! Ik vind dat zo onbeschoft! Kwestie van klantgerichtheid...
marieke
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|