Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie regio aalst

2-12-2009 13:07:24
hey, we zijn op zoek naar een geschikte fotolocatie regio aalst. onlangs zag ik een advertentie van leerlooierij schotte te Erembodegem. Zou dit geschikt zijn of is dit terrein nogal vuil om met een trouwkleed rond te lopen?
weet er iemand nog andere locaties?

bedankt!
sophie

sophie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 904

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik2-12-2009 13:42:06

Hoi,

Naar t schijnt is dit verboden terrein.
Er zijn wel fotografen en koppels die er toch naartoe gaan.
Wij hebben dit niet gedaan, gezien het praktische, dus uit "schrik" dat we er vuil zouden doorkomen.
Wij zijn naar t park in aalst geweest. Misschien niet de meest orignele locatie, maar we hebben er echt wel prachtige foto's van. Ligt vooral aan de originaliteit van uw fotograaf ! Die van ons heeft ons ook door de struiken en zo laten lopen, waardoor je met moeite nog ziet dat we in het park waren.

Geniet ervan !!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik30-5-2010 14:30:39

Hallo,
Stad Aalst ik is daar bezig met een brandweerkazerne, ik zou het niet meer doen hoor.
M'n man doet Urban Exploration, maar op zo een sites komt hij niet meer op, eens ze er aan het werken zijn... 't risico is te groot.
Dat is eigenlijk inbraak hé.
Grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...