Terug naar overzicht
Ga zeker eens horen bij connections! Wij hebben zo onverwacht met 99% zekerheid gekozen voor een 14daagse rondreis in Florida, voor een gelijkaardig budget!tot 7 december geven ze heel grote kortingen!
van sunjets en jetair zijn de reizen voor 2010 ook beschikbaar
HeyWij zijn van 17 juli tot 1 augustus naar mexico gegaan. We hebben in totaal 6500 euro opgedaan: 2250 pp 2 weken en dan nog een 1000 euro aan uitstappen (met quads rijden, chichen itza, maya encounter+coba, xcaret, duikboot op cozumel en met dolfijnen gaan zwemmen) en ginder toch ook nog enkele honderden euro's opgedaan aan foto's, fooien, souvernirs,....Met een budget van 3500 euro geraak je er ook hoor! Maar we hadden zoiets van bwa ja, we zijn maar 1 keer hier he!Groetjes, Lauraah en ons hotel was Iberostar Paraiso Del Mar (Neckermann) een echte aanrader!!
Wij gaan naar Iberostar Grand hotel Paraiso, vlak bij het hotel van Laura. Ons hotel is all inclusive (met champagne en kreeft en alles inbegrepen), het is dan ook onze huwelijksreis. Dus hebben we ongeveer het dubbele van jouw budget gespendeerd. Is heel veel, ik weet het, maar net zoals Laura, denk ik dat het gewoon 1x in je leven moet kunnen om eens echt zot te doen! ;-)Ik denk dat je zeker voor 3500€ een mooie reis kan maken, ook naar Mexico, maar dan zal je wel nu moeten gaan boeken, want het zijnook vooral de vliegtickets die duur zijn! Nu krijg je nog volop vroegboekkorting! Veel plezier!Oh ja, wij gaan begin juli.
Hoi,wij hebben net geboekt voor 12 nachten in RUI tequila (Playa del carmen) 5sterren all in. Met een comfortservice op de vlucht voor ons allebei. De volledige reis (vlucht+hotel+annulatieverz) kost ons 3000 euro. Ik kan al niet wachten om te vertrekken :-)
Hallo Deanie, waar heb je dit dan geboekt? Lijkt me idd een interessant aanbod!groetjes
hallo wij willen volgend jaar gaan trouwen in mexico in viva windham azteca weet iemand misschien wat je allemaal moet regelen omdat we het zelf willen regelen vantevoren voordat je trouwt en nadat je getrouwd bent? alvast bedankt:) groetjes stephanie