Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mexico eind juni 2010

2-12-2009 13:09:37
Hallo allemaal, zijn er onder jullie al die prijzen kennen voor eind juni begin juli 2010 voor Mexico? Liefst doen we een strandhotel aan en verkennen we van daaruit de regio. Kosten de uitstappen ter plaatse nog veel geld? Hoe zit het trouwens met de prijzen ter plaatse in mexico (voor vb eten, kledij etc)?

alvast bedankt voor jullie input

NB wij hebben in totaal zo'n budget van 3500 EUR voor onze reis, ik hoop dat we hiermee toch iets kunnen aanvangen...

jos
2-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 836

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik2-12-2009 13:35:53

Ga zeker eens horen bij connections! Wij hebben zo onverwacht met 99% zekerheid gekozen voor een 14daagse rondreis in Florida, voor een gelijkaardig budget!
tot 7 december geven ze heel grote kortingen!

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik2-12-2009 14:25:36

van sunjets en jetair zijn de reizen voor 2010 ook beschikbaar

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-12-2009 16:43:03

Hey

Wij zijn van 17 juli tot 1 augustus naar mexico gegaan. We hebben in totaal 6500 euro opgedaan: 2250 pp 2 weken en dan nog een 1000 euro aan uitstappen (met quads rijden, chichen itza, maya encounter+coba, xcaret, duikboot op cozumel en met dolfijnen gaan zwemmen) en ginder toch ook nog enkele honderden euro's opgedaan aan foto's, fooien, souvernirs,....

Met een budget van 3500 euro geraak je er ook hoor! Maar we hadden zoiets van bwa ja, we zijn maar 1 keer hier he!

Groetjes, Laura

ah en ons hotel was Iberostar Paraiso Del Mar (Neckermann) een echte aanrader!!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik3-12-2009 9:37:19

Wij gaan naar Iberostar Grand hotel Paraiso, vlak bij het hotel van Laura. Ons hotel is all inclusive (met champagne en kreeft en alles inbegrepen), het is dan ook onze huwelijksreis. Dus hebben we ongeveer het dubbele van jouw budget gespendeerd. Is heel veel, ik weet het, maar net zoals Laura, denk ik dat het gewoon 1x in je leven moet kunnen om eens echt zot te doen! ;-)
Ik denk dat je zeker voor 3500€ een mooie reis kan maken, ook naar Mexico, maar dan zal je wel nu moeten gaan boeken, want het zijnook vooral de vliegtickets die duur zijn! Nu krijg je nog volop vroegboekkorting!
Veel plezier!

Oh ja, wij gaan begin juli.

Deanie

Meld misbruik8-1-2010 18:26:20

Hoi,

wij hebben net geboekt voor 12 nachten in RUI tequila (Playa del carmen) 5sterren all in. Met een comfortservice op de vlucht voor ons allebei. De volledige reis (vlucht+hotel+annulatieverz) kost ons 3000 euro. Ik kan al niet wachten om te vertrekken :-)

jos
2-1-2010
 Meld misbruik10-1-2010 16:36:26

Hallo Deanie, waar heb je dit dan geboekt? Lijkt me idd een interessant aanbod!

groetjes

stephanie
29-4-2011
 Meld misbruik2-6-2010 19:37:41

hallo wij willen volgend jaar gaan trouwen in mexico in viva windham azteca weet iemand misschien wat je allemaal moet regelen omdat we het zelf willen regelen vantevoren voordat je trouwt en nadat je getrouwd bent?

alvast bedankt:)

groetjes stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...