Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis ellen te Oostburg /Nederland

5-11-2005 20:37:33
Hoi bruidjes,

ik ben superblij, heb vandaag mijn trouwjurk gevonden.Hij is echt super. Ik had het niet gedacht dat ik onmiddellijk mijn gedacht zou vinden maar dankzij de vriendelijke mensen bij Bruidshuis Ellen te Oostburg is deze dag fantastisch geworden.
Het is echt een aanrader om eens naar daar te gaan, niets was hen teveel en Pleunie, de verkoopster was supervriendelijk. Ik heb er denk ik wel 10 jurken aangehad en heb bijna 2 uur in het pashokje gestaan en nog steeds was ze even bereidwillig als in het begin. Bruidjes, het is echt de moeite. Er was een enorme keuze en het was dit weekend juist een opendeur van Rembo Styling.
Mijn jurk is ook van Rembo en mijn mama vond het ook prachtig.
Ik kan al niet wachten om hem opnieuw te gaan passen,... maar jammer genoeg moet ik nog wel wat geduld hebben ;(
Wat ik ook een pluspunt vond was dat ze daar passchoenen hadden en zelf bh's om onder je kleedje te passen.
Ik denk dat de winkels hier in België daar wel eens mogen gaan kijken.

Heeft er iemand ook zo'n goeie ervaring, laat eens weten.

Liefs,

Hilde

09/09/2006

hilde
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1184

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik5-11-2005 21:31:01

Hey Hilde,

tof voor jou dat je zo een leuke ervaring hebt gehad.

Ook ik heb zo een goede ervaring in het Bruidshuis achter de rug. Bij mijn eerste bezoek heb ik ook zo'n 2 uur in de paskamer gestaan om allerlei kleedjes te passen. En net als bij jou hadden ze daar passchoenen zodat ik ineens het totaal plaatje kon bekijken.

Toch fijn dat je zo'n goede ervaring had, want dit is tenslotte toch één van de tofste momenten in heel de voorbereiding ... allé, dat vond ik toch.

groetjes
Kathleen
03.12.2005

davine
31-3-2006
 Meld misbruik5-11-2005 21:44:17

hey hilde,

Ik ben 2 weken gelden ook naar Ellen geweest om mijn kleedje te kiezen en heb het ook gevonden na twee uurtjes waren we al buiten ik heb maar 6 kleedjes aangedaan maar na het tweede wist ik het al. Er is inderdaad een enrom leuke sfeer. Het is de enigste winkel die ik gedaan heb maar kan hem aan iedereen aanbevelen. Ik moet in januari terug gaan passen of misschien nog voor de eindejaarsfeesten en kijk er nu al naar uit. Dan kiezen we ook schoenen. Ik heb er enorm van genoten.

groetjes Davine
31 maart 2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-11-2005 20:07:42

Dag Hilde

Ik trouw ook op 09/09. Tof dat je een trouwkleedje hebt gevonden. Ik denk dat ik binnenkort ook eens naar die winkel ga (die is niet zo heel ver van ons).

Groetjes

Vicky

hilde
9-9-2006
 Meld misbruik6-11-2005 22:07:24

Beste Vicky,

tof zeg op dezelfde dag huwen.
Moet je echt eens doen naar Bruidshuis Ellen gaan, ik had daar verkoopster Pleunie, een jong meisje met echt heel veel geduld en veel goeie tips. Ze was ook absoluut niet opdringerig en dat vind ik zelf heel belangrijk want uiteindelijk kies je toch maar 1 keer een bruidsjurk.
Je kan- mocht je een afspraak vragen- zeker naar haar vragen want ik weet dat ze er niet alle dagen werkt.
In ieder geval , ze hadden er alle collecties en bovendien is het zelfs nog iets goedkoper dan bij ons in België.
Waar kom je vandaan? Ikzelf woon in Brakel en zou het wel fijn vinden eens te horen wat bruiden die rond dezelfde periode trouwen of op dezelfde dag ;) allemaal al gedaan hebben, of wat ideeën uitwisselen.

Groetjes,

Hilde

Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik7-11-2005 9:50:09

Beste Hilde en Vicky,

Ik ben op maandag 31 oktober bij Bruidshuis Ellen langs geweest en net zoals bij Hilde was het gewoon een zalige ervaring. Ik had ook binnen de 2 uur een kleed gekozen. Hoewel ik er binnen ging en zeker wist dat het een Rembo jurk moest worden is het uiteindelijk een Raffa geworden... En in het goudbruin dan nog wel! Ik had eerst naar een andere winkel geweest, wat dichter bij huis waar ze ook Rembo hadden - maar de aanpak van 'Madame'de eigenares die me constant als 'juffrouwke hier, juffrouwke daar' aansprak, op een manier die je een onwetend kind van 10 doet voelen,- weerhield mij ervan om daar een bruidsjurk te kopen. Ik wist niet wat me overkwam toen ik bij Ellen binnenging. Mijn verkoopster was Natasha, en (maar dit veronderstel ik alleen maar) de eigenares. Natasha was fantastisch - en zo lief! - maar het waren toch de ideeen van de eigenares die in het begin nu en dan eens kwam kijken en op het eind gewoon bij ons bleef, die het superprofessioneel maakten. Niets dan goed over Bruidshuis Ellen en ik vind dat toch wel belangrijk als je zo iets belangrijks als je bruidsjurk moet kopen.

Dus, als de verkoopster van Hilde er niet is, kan je gerust ook naar Natasha vragen, want van haar zal je ook heel tevreden zijn.

Groetjes, Liselot

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik7-11-2005 10:05:21

Dag bruidjes in spe,
ook ik ben dit weekend naar Bruidshuis Ellen geweest (ik trouw pas op 25/08/06, dus nog tijd!), en ook ik was aangenaam verrast door de supervriendelijke ontvangst (door Tineke in mijn geval)!Ze hebben daar echt ervaring en kennis van zaken. Onmiddellijk had Tineke door wat mijn stijl was, en ze haalde dan ook spontaan een aantal jurken voor mij boven. Ik heb ook echt wel mijn goesting gezien (topje en rok van Rembo), totaal niet klassiek, champagnekleur en kreukelstof, maar zeer speciaal en pittig! Erg mooi! Heb nog niets gekocht, maar men bleef supervriendelijk! Echt een aanrader! Op 12 december geven ze een modeshow, best eens surfen naar www.bruidshuisellen.nl ! Veel succes nog!! Groetjes, Saar

soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik7-11-2005 10:39:42

hoi medebruidjes,
Ik ben ook naar Bruidshuis Ellen geweest. Had een kleedje aangehad dat ik mooi vond, maar moest nog veel aan de top veranderen. Daarom heb ik het uiteindelijk niet gekozen. Maar wat de service betreft hebben jullie allemaal gelijk. Ze zijn daar supervriendelijk (ik had kristel)en geduldig en niet opdringerig. Chapeau! Ook al vond ik er mijn keuze niet, zeker de moeite om een kijkje te nemen!

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-11-2005 17:17:03

Dag Hilde en andere bruidjes

Wij trouwen in Wommelgem voor de kerk en ons feest is in Beveren. We wonen in Knokke Heist, waar we voor de wet zullen trouwen op 26/08/2006.

We staan al redelijk ver met de voorbereidingen. Het stadhuis, de kerk en pastoor, de feestzaal, de fotograaf en de Dj staan allemaal vast. Ik ben ongeveer halverwege met mijn misboekje en heb al 65 bedankjes voor de gasten gemaakt (nog 45 te gaan!).

Ben vorige week al eens naar een trouwjurk gaan kijken en heb voor nu donderdag een afspraak bij Ellen in Oostburg.

Zal zeker laten weten hoe het gegaan is!

En jij Hilde, hoever sta jij?

Je kan me ook altijd bereiken op vickystuer@hotmail.com als je samen wil aftellen...

Groetjes

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info