Terug naar overzicht
Dag vicky,Mijn vriendin heeft zelf haar hosties gemaakt en zij heeft dit met een pizza-deeg gedaan. Het was wel wat krokant. Je moet eens het een en het ander uitproberen. Zij deelden ook zelf de misboekjes uit en hun trouwbeloften hadden ze opgeschreven en toen ze die uitspraken hebben ze ze aan elkaar gegeven. Ik heb ook eens ergens gezelen dat iedereen een kaarsje kreeg en wanneer de vredeswens was stak het bruidskoppel hun kaars aan aan de troukaars en gaven die dan door aan de anderen. Hopelijk ben je er iets mee.Davine
Hey Vicky,aan originele ideetjes ben ik nog niet maar ik ben hopeloos op zoek naar die parabel van dat oude koppel. Heb jij die misschien? En zo ja, kan je die s doormailen aub.Merciekes héPhyllis
Phyllis,Mocht je die parabel van dat oude koppel nog kunnen gebruiken, laat dan even je email hier achter, dan zal ik het je doormailen.groetjes,cathy
Hallo Vicky,Ik trouw in december van dit jaar en ben op zoek naar een aantal originele teksten.Mss kan jij mij een beetje op weg helpen.Mijn e-mail adres is anvandaele@skynet.beAlvast bedanktGroetjesAn