Terug naar overzicht
Hey,Super! Welk kleed is het geworden?Groetjes,Edel07/08/2010
heykes Een zalig gevoel é , ik ben vandaag gaan passen geweest bij Stevens in Torhout en heb daar ook mijn droomjurk gevonden. Kzal content zijn als het april is dan kan ik er gewoonweg in stralen. Alvast proficiat ;)groetjes Petroeska16/04/2010
haha echt petroeska,ik ga morgen naar stevens in torhout, hopelijk vind ik daar ook 'mijn droomjurk'...
het klopt echt of voor mij dan toch, als je het aan hebt dan weet je het! het is eentje van marylise geworden. Had ik ook verwacht.marylise en rembo styling lagen mij het meest en toch heb ik uiteindelkijk toch getwijfeld tussen marylise en linea maar in linea herkende ik mezelf niet precies en als ik marylise aanhad had ik echt zo iets van dit is het!! kijk al uit naar juni om te gaan passen!!nog veel plezier
Hey Ilse,je weet het meteen he, wanneer je je droomjurk aanhebt? :-) Ik heb mijn kleed twee weken geleden besteld, maar had er gespreid over twee weken zeer veel aangehad. Bij de eerste die ik aandeed had ik echt een wawgevoel, maar wilde natuurlijk ook nog andere jurken proberen.Niets kon eraan tippen, tot ik mijn huidige jurk aandeed, het is er ook één geworden van Marylise en is superromantisch.Ik was altijd te vinden voor Linea, maar toen ik die kleren aanhad, viel dat echt tegen.Ik heb trouwens mijn jurk gekocht in het Bruidshuis in MerksemHele vriendelijke mensenGroetjes en succes!Joke 31/07/2010
Hallo Ilse,Proficiat met jouw kleedje! Heb er ook eentje van Marylise gevonden. Welk model heb jij? Groetjes! Liesbeth
hey Liesbethmijn is Godiva, is wel van 2009 maar had het in de boeken al gezien en vond het meteen super en dus toen ik aanhad klopte het helemaal, ben nog altijd superblijgroetjes
Hey Ilse,Is echt wel een mooi kleed! Ik heb de Cello genomen. Ik vind die stoffen echt prachtig van de kleedjes! Nog veel plezier met de voorbereidingen! Groetjes!Liesbeth
heykes En goe gesteld bij Stevens? kben benieuwd :pgroetjes Petroeska
ey Petroeska,...(trommel geroffel)... ik heb mijn keuze gemaakt... ik heb mijn trouwkleed, idd heel goede begeleiding enzo... whoehoe, kben super concent :d van waar ben jij?
hey ilse Super gewoon, een dikke proficiat ;)Ik ben van Kortemark en jij ;)groetjes
ey petroeska,haha ja hé, precies een last van mijn schouders. Ik ben afkomstig van Beselare maar woon in Moorslede. Wnr trouw je?
Heykes Ik trouw op 16 april 2010 en jij ?groetjes Petroeska
Jij trouwt één dag na mijn verjaardag :p, ik trouw op 28 augustus 2010. Nog iets langer dan van jou