Terug naar overzicht
hallo,mijn zus heeft ook gewerkt met wegwerpcamera's en ge hebt dan echt veel lelijke domme foto's en er zijn er altijd die er 10 keer op staan en andere waarvan je dan geen ene foto hebt! ook waren er wegwerpcameras weg...zelf los ik dit op door een paar goeie vriendinnen en een neef aan te spreken die efkes met een digitale kodak rondwandelen ook wil ik van iedereen een foto die de feestzaal betreedt...ik hoop je hier wat mee verder te helpengroetjes
Wij nemen op het feest zowiso random pics, die dan op videoscherm te zien zijn,grtz www.discovideo.be
Hoi,Ja, mij lijkt het ook dat er dan veel onnutige foto's van komen.Wij hebben gewoon een deal met de fotograaf. Die blijft tot het einde van het feest :-)Groetjes en veel succesJoke 31/07/2010
kleine camera'tjes met flits ... flitsen altijd direct. Allemaal heel erg leuk in 'goeie' omstandigheden, en goeie daarmee doel ik op licht.Feesten hebben zelden deftige lichtomstandigheden, een beetje een deftige digitale camera met flits zijn in zo een geval wel aan te raden.
Ik ga dit toch ook doen, onze fotograaf is niet meer aanwezig op het avondfeest, dus ik ga wel aan mn zus of mn nicht vragen om met en degelijke camera nog wat foto's te trekken, maar ik ga ook wegwerpcamera's gebruiken, de kwaliteit zal natuurlijk minder zijn, maar je krijgt dan toch wat extra foto's en iedereen zal er zo wel eens opstaan op een misschien iets minder geposeerde manier.Groetjes!
hey,Bij mijn broer zijn trouw hebben ze dat ook gedaan. Het nadeel is dat je die camera's allemaal moet laten ontwikkelen en dat je dus veel geld spendeert aan nutteloze foto's. Wij gaan dit niet doen op onze trouw, maar vragen mijn broer om met een deftige camera op het avondfeest foto's te trekken. Ik weet oko dat een aantal van mijn vriendinnen zeker hun fototoestel meenemen en daardoor gaan we wel wat leuke foto's hebben. Maar we kunnen nog steeds kiezen om ze al dan niet af te maken.Groetjes,véronique
Ook bij mijn broer waren er van die fototoestelletjes op hun trouwfeest. Ik weet dat ze er achteraf dik spijt van hadden, want het had hun handenvol geld gekost om alles te laten ontwikkelen, en er waren hoop en al 5 deftige foto's uitgekomen.De kwaliteit van de flits is niet hoog genoeg om in zo'n vaak donkere zaal te trekken, en iedereen heeft de neiging om foto's te maken van het koppel dat de taart aansnijdt, de openingsdans etc, ...Ik denk dat wij ofwel de broer van mijn schoonzus zullen vragen om foto's te komen maken op ons avondfeest (studeert fotografie), ofwel aan (een aantal van) de gasten vragen om zelf hun digitaal fototoestel mee te brengen!
Wij hadden op inze huwelijkssite een oproep gezet:OPROEPLieve gasten allemaal,Onze fotograaf zal er niet bij zijn op het avondfeest.Toch was een fotootje wel leuk geweest.Daarom durven wij vragen,uw digitaal fototoestel mee te dragen.Als je ons de foto's nadien bezorgt,wordt er voor de eventuele onkosten zeker gezorgd!Alvast bedankt en een dikke kus!Zo hadden wij maar liefst 300 foto's waaruit we konden selecteren!!! We hadden wel 40x onze openingsdans... Gelukkig waren het dan geen wegwerpfototoestellen of je zit daar met je 40 foto's van je openingsdans...Groetjes,Véro
HoiWij hebben -ondanks alle goed bedoelde waarschuwingen- toch wegwerpcamera's gelegd op de tafels. En ze zijn zeker gebruikt geweest! Iedereen vond het een tof idee + er is meteen sfeer aan tafel (ook tussen mensen die elkaar niet kenden). Wij zijn heel blij dat we die foto's hebben. Ja, er staan veel gekke bekken en compromitterende houdingen op. Maar dat geeft net de sfeer weer! Wij hebben er ons al een kriek om gelachen! En diegenen die foto's namen, hebben er zich ook mee geamuseerd.En het aantal mislukte foto's viel eigenlijk best wel mee.Wij hadden geen videograaf en hebben daarnaast aan 2 vrienden gevraagd, die een degelijke lens hebben, om ook foto's te nemen.Zo hebben we van alles wat!Wij zijn dus voorstander!xxx
Hallo,Wij hebben ze bij de blokker gehaald, resultaten vallen heel goed mee, alleen was het gebruik van de flits niet voor iedereen duidelijk waardoor we een aantal donkere foto's hadden. Toch zou ik het aanraden: het duurt eventjes voor de foto's van de fotograaf er zijn en zo kan je al nagenieten..;Tine