Terug naar overzicht
Hallo Stephanie,wij werken met de kleuren geel en paars als thema. Paars is mijn lievelingskleur en geel die van mijn toekomstig ventje. Eigenlijk zijn we bij die kleurtjes gekomen omdat ik lavendelplantjes (waar ik dol op ben) op tafel als middenstuk wou zetten en geel een mooi kleurtje leek om de bloemptjes met in te kleden... Je moet niet ver zoeken, lievelingskleuren, favoriete plantjes/bloemen, vakantie bestemming, dieren,...Nog veel plezier met het organiseren!Groetjes Yentl,22/05/2010
wij hebben ook volgens kleur gewerkt, kan je veel kanten mee uitgaan, wij gingen voor een wat oudere stijl, grijs, ivoor en oudroze, alles was in deze kleuren op elkaar afgestemd
Hoi!ik ben niet zo voor kleuren, of hobby's ofzo.. wij hebben samen al heel wat meegemaakt, ook vaak heel toffe dingen hoor, en we gaan daar dus iets rond doen.We gaan op elke tafel een verhaaltje over onszelf plaatsen: iets hilarisch waarbij we iets tegenkwamen of te laat kwamen of betrapt werden of....kga hier nu geen echte voorbeelden geven :-)maar we schrijven dan die verhaaltjes over onze zotte toeren uit en laten die drukken op een kaartje, zodat er per tafel 1 veschillende verhaaltje staat.Aan die verhaaltjes kunnen we liedjes linken ..bv. ik kreeg als verlovingskado een katje (de ring hing rond haar nekje in een zakje) en mijn verloofde had superschrik van dat beestje, maar deed het toch. wel dat schrijven we uit en dan laten we de mensen van die tafel op een liedje van de musical 'Cats' plaatsnemen aan tafel.Tis iets heel persoonlijks en dat vonden wij leuker...
wij gaan werken rond disney. We zijn beiden verzot op disney films en vonden dit wel leuk om te verwerken in ons feest.De aanwezige kindjes vekleden hun na de officiele dingen bijvoorbeeld in een prinses of een piraat. Ze vinden dit enig , en zo worden hun kleren niet vuil. Daarnaast hebben we per tafel een koppel genomen. bijvoorbeeld alladin en yasmine , belle en het beest ( dat is onze tafel trouwens ) , en noem maar op. om de tafels dan aan te kondigen spelen we een bekend liedje uit die bepaalde film.
Beste Stephanie,Stuur me een mailtje op info@klimaxsmusic.be en ik bezorg allerlei Thema's.www.klimaxsmusic.be
Mijn verloofde en ik zijn allebei grote Club Brugge fans dus dit wordt zo'n beetje de rode draad doorheen onze dag!