Terug naar overzicht
Hoi,Heb je niet gevraagd of het nog kon worden besteld ?Mijn kleed was ook van de vorige collectie en heb het daar gekocht en ze konden het bestellen.Hangt misschien af van welk merk het is natuurlijk, maar vraag het toch eens na !Groetjes
Halloik geef je helemaal gelijk dat het een prachtig kleedje is! Ik zou inderdaad, zoals Sofie zegt, eens vragen of het kan besteld worden. Er worden wel vaker kleedjes gekocht uit een vorige collectie. Volgens mij moet dit wel lukken! Niet twijfelen en gewoon nog eens gaan vragen!
Mijn kleedje zat in de vorige collectie, maar ook in de nieuwe collectie! Dus geluk dat ik had!Maar sommige kleedjes van de vorige collectie hebben ze nog vanachter in de winkel liggen!En andere moet je normaal gewoon kunnen bestellen!Gewoon vragen!Mandy10/04/2010
Ik heb gebeld met de winkel en wat raad je, het hangt nog achteraan!!! Ik vraag me af waarom ze me dat de niet zei toen ik ernaar vroeg als ik de eerste maal ging passen...Ze raadde me aan er niet te lang meer mee te wachten, dus zaterdag ga ik het passen :-)
Héjsuper dat ze je toch kunnen helpen!inderdaad vreemd dat ze je dit vorige keer niet zeiden, maar beter laat dan nooit? :)geniet allesinds van het passen! nog veel plezier gewenst