Terug naar overzicht
Hey Ann,in de nieuwe suitecollectie van Linea Rafaelli zit een prachtig kleed in bordeaux dat zeker als trouwjurk kan dienen.groetjesKathleen03.12.05
Hey,ga eens kijken op www.rembo.de bij de afdeling colour daar en bij de modellen van 2005 (nereide). Het zijn maar ideetjes.Groetjes,Phyllisxxx
Hallo AnnIk weet niet van waar je bent maar in La Sposa in Roeselare ging er een combinatie voor in bordeaux in september.Misschien kan je daar eens een kijkje nemen ...GroetjesLien26/05/06
hoi AnnBij "au Louvre" in de Vlaanderenstraat in Brussel verkopen ze bordeaux trouwkleedjes. In die straat zijn drie winkels voor bruids- en suitekleding, die zeker de moeite zijn. In de bruidscollectie van Linea Rafaelli zit ook een bordeau kleedje, dat kan je zien op hun site.Succes ermee!Gaëlle
Per toeval kwam ik dit tegen en moest meteen aan dit berichtje denken. http://cgi.benl.ebay.be/ELSA-BORDEAUX-ROBE-DE-MARIEE_W0... Misschien ideetje?
hallo,ook ik was vastbesloten in rood te trouwen, want ik dacht echt dat wit me niet ging staan. en uiteindelijk na enkele rode en toch een paar witte te passen heb ik voor mezelf moeten teogeven dat ik beter stond met zo'n witte als met een rode. ( had wel champagne met ivoor )dus zopu toch ook andere kleedjes passen, ik was bij jagré geweest.sandy
Ik ben eens gaan kijken naar die link die Mireille doorgaf: amai, echt wel mooi jurk hoor!!
Ja Katrien (en AN) ik zelf wil niet in het rood maar toen ik die jurk zag begon ik wel te twijfelen....Ik heb op www.ebay.be ontzettend veel kleedjes gevonden. Dit zijn kleedjes die enkel maar zijn gedragen op een modeshow en zijn hierdoor echt spot goedkoop!Dus een idee voor iedereen, ga gewoon eens rondneuzen op de veilingsites, wie weet ?!