Terug naar overzicht
Hey,Ik vind het echt wel een leuk idee. Maar k denk dat er wle heel veel tijd in kruipt.Ik wou eerst ook heel originele uitnodigingen, maar enkele familieleden zeiden me dat is iets wat bij de meeste mensen toch in de vuilbak belandt. En dit is eigenlijk wel zo. Daarom hebben we besloten om er toch ni teveel tijd en geld in te steken.We laten ze ontwerpen door een vriendin, dus toch nog wat origineel.Maar als je hier de tijd voor hebt, dan zou ik het zeker doen.
Tof idee... maar bedenk dat als je ze allemààl persoonlijk moet afgeven, dat je dan geen enkel vrij weekend meer hebt... Ik zou die voor de dichte familie en vrienden persoonlijk afgeven, maar voor de rest toch iets eenvoudiger voorzien.Groetjes,Véro
Je kan voor flessenpost gaan. Hier heb je glazen en plastiek flesjes in. Je kan ze beiden met de post verzenden. (Plastiek= goedkoper voor de postzegels) Ik heb daar een staal van aangevraagd gehad maar heb uiteindelijk toch voor gewone kaarten gekozen. (zag wat tegen al dat werk op)Apostroph in Nijlen (denk ik) heeft dit. Ze sturen dit ook met de post op. (zo heb ik het toch aangekregen)groetjes, Carolina