Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geef jullie meningen...

3-12-2009 16:32:40
hallo lieve bruidjes ...

ik ben vollop aan het dromen over onze perfecte dag...
en hoe kunnen we onze perfecte dag aankondigen dan met originele uitnodigingen .

Dit had ik in gedachte ... Ik zou aller eerst 2 soorten uitnodigingen maken. Voor kerk en receptie. En dan voor de familie die ook naar het diner en avond feest komen.

We vinden het belangrijk dat we onze uitnodigingen persoonlijk afgeven. Dus kan ik wel een beetje buiten het 'gebruikelijk' gaan.

Voor de familie zou ik lege flessen gebruiken , en daarin een perkament steken met de uitnodiging op ... soort van message in a bottle. Ik zou eventueel zelf elke uitnodiging met de hand schrijven , ben van plan om een cursus calligrafie te volgen.

Voor de vrienden en collegas die dan enkel naar de receptie komen, zou ik hetzelfde doen dan , maar met kleine flesjes .

wat denken jullie ?

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 884

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik3-12-2009 17:14:21

Hey,

Ik vind het echt wel een leuk idee. Maar k denk dat er wle heel veel tijd in kruipt.

Ik wou eerst ook heel originele uitnodigingen, maar enkele familieleden zeiden me dat is iets wat bij de meeste mensen toch in de vuilbak belandt. En dit is eigenlijk wel zo. Daarom hebben we besloten om er toch ni teveel tijd en geld in te steken.

We laten ze ontwerpen door een vriendin, dus toch nog wat origineel.

Maar als je hier de tijd voor hebt, dan zou ik het zeker doen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-12-2009 19:11:27

Tof idee... maar bedenk dat als je ze allemààl persoonlijk moet afgeven, dat je dan geen enkel vrij weekend meer hebt... Ik zou die voor de dichte familie en vrienden persoonlijk afgeven, maar voor de rest toch iets eenvoudiger voorzien.

Groetjes,

Véro

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-12-2009 19:50:59

Je kan voor flessenpost gaan. Hier heb je glazen en plastiek flesjes in. Je kan ze beiden met de post verzenden. (Plastiek= goedkoper voor de postzegels) Ik heb daar een staal van aangevraagd gehad maar heb uiteindelijk toch voor gewone kaarten gekozen. (zag wat tegen al dat werk op)

Apostroph in Nijlen (denk ik) heeft dit. Ze sturen dit ook met de post op. (zo heb ik het toch aangekregen)

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info