Terug naar overzicht
Een uurplanning als leidraad is essentieel, maar kan alles stressy doen verlopen, wanneer dit regelmatig niet blijkt te kloppen in de praktijk. Dit is niet bevorderlijk voor de mooiste dag van je leven.Optie 2 blijkt iets meer "ademruimte" te geven, vind ik persoonlijk. Op de dag zelf, zal alles vanzelf lopen, en moet je naar streven ook, maakt alles veel leuker.mvg www.discovideo.be
Een uurplanning is toch essentieel? Je trouwplechtigheid, de receptie, het feest begint toch allemaal op vooraf bepaalde uren, daar moet je je verdere dag aan aanpassen hè??In ieder geval lijkt optie 2 inderdaad iets meer ademruimte te geven waardoor de dag misschien wat gemoedelijker zal lopen. Maar het verschil lijkt me niet overdreven groot, beide lijken me wel ok.Groetjes!Sarah
Geen antwoord op uw vraag maar ik trouw op dezelfde dag!! Leuk te weten dat hier iemand zit die op hetzelfde tempo aftelt:-)
Ik zou voor optie 1 gaan. Een receptie durft nogal snel uitlopen (waardoor je dan bij optie 2 tijd voor de foto's verliest). Ook heb je bij optie 2 al een 'minder sterke zon'.Ikzelf zou liever een adempauze hebben na de receptie. Dit is een heel intens moment waarbij je veel mensen ziet passeren.Groetjes,Véro
Hallo,Ik zou voor optie 1 gaan. Een receptie durft nogal eens uitlopen en dan hou je misschien helemaal geen tijd meer over om foto's te nemen.Groetjes,Tanja
Hey,persoonlijk zou ik ook voor optie 1 kiezen. Als jullie foto's gaan maken, neemt de suite ondertussen haar intrek in het hotel, dus heeft die ook iets om mee bezig te zijn.En ja hoor, recepties durven wel eens uit lopen. Stel dat het voorvalt, hoeveel tijd blijft er dan nog voor de foto's ?
Hoe vroeger je het feest laat starten, hoe meer kans op een vroeg einde. Hoeveel reeds niet gehoord:"Ach, het feest vloog voorbij". Laat alles rustig uitlopen en verschuiven. Anyway, dit is meestal ook zo in de praktijk.
Hey!Wij zijn ook volop aan het puzzelen!Beide opties heeft idd zijn voor-en nadelen....Wij trouwen ook op 7 augustus 2010!Waar trouwen jullie?Groetjes,Edel
@ Edel: wij trouwen in Heers (zuid-limburg, grens met Wallonië) maar ons feest gaat door in Genk. En jij? Je vindt mij op facebook (Wendy Koninckx), leuk om samen met iemand naar dezelfde dag te kunnen aftellen :-)