TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
8-8-2008
|
6-11-2005 20:52:04
Vicky,
Als jij het gevoel hebt dat je in die winkel jouw lievelingskleed zal vinden, dan houd niks of niemand je nog tegen om die daar te kopen.
Ikzelf vind het ook vervelend om mensen een aantal uur voor je te laten werken en dan naar buiten gaan en nooit meer terugkomen. dus, ik begrijp je standpunt goed.
Volgens mij verkopen ze in de meeste winkels toch veel hetzelfde: de meest voorkomende merken uiteraard.
Dus meisje, als je je goesting vindt, blijf gerust bij die winkel!
Ann
|
|
Els
1-4-2006
|
7-11-2005 7:10:35
tja, ik maak mijn kleed zelf, en ben toch ook eens gaan passen om het gevoel te hebben van een echt trouwkleed aan te trekken... Ik vond het ook heel gênant om naar buiten te gaan en te zeggen dat ik er nog eens over ging denken, maar ja, uiteindelijk, als je een auto koopt, of kleren, of weet ik veel wat, je kan altijd informatie vragen, eens passen, eens in de auto gaan zitten, maar je beslissing kan later dan toch nog zijn dat je het niet neemt?? een verkoper moet die uitleg geven, wil hij iets deftig kunnen verkopen, en soms gaat de concurrent ermee lopen en soms niet...
|
|
Lien
26-5-2006
|
7-11-2005 8:07:10
hey Vicky
Ik ben toch ook in een drietal winkels gaan passen hoor ! Het is zoals Els ook zegt, je mag er eens over nadenken he voor je iets koopt ... Het gaat nl. niet om een brood of zo he !
Het is wel niet zo makkelijk om buiten te gaan en te zeggen ik ga er even over denken, wetende hoeveel tijd die mensen in je gestopt hebben maar toch , jij moet de jurk kiezen die perfect is voor jou die dag !!
Dus ik zou zeggen maak van je hart een steen en ga nog eventjes in andere winkels kijken ook.
Groetjes
Lien 26/05/06
|
|
Saar
25-8-2006
|
7-11-2005 10:13:31
Vicky,
daar moet je nu eens niets mee in zitten, vind ik!Het is toch normaal dat je eerst goed wil rondkijken, en niet zomaar direct in de eerste winkel koopt, het gaat tenslotte (zoals hier reeds werd gezegd) niet om een brood of zo, maar wel om een aankoop van 1000 euro of meer! Ennen, die verkoopsters weten dat hoor, en ze beseffen ook dat de meesten niet direct kopen. Men heeft daar ook begrip voor; en als ze dat niet hebben, dan zijn ze het niet waard dat je je kleed daar koopt! Ik heb een heel goede ervaring bij Bruidshuis Ellen, ik heb er ook twee uur gepast, maar uiteraard nog niets gekocht!En ze bleven zeer vriendelijk. En dat vind ik superbelangrijk.De verkoopsters zijn er toch immers voor hun klanten, dat is hun werk, dus je moet je echt niet generen daarvoor! Veel succes nog ermee! Groetjes, Saar
|
|
gert
12-11-2005
|
7-11-2005 12:21:01
Hey Vicky,
Ik vind toch ook dat je nog eens naar een andere winkel kan gaan hoor. Tenslotte is jouw jurk van die dag heel belangrijk en heb je toch het recht om te kijken en te vergelijken.
Misschien een tip : bij JPC collection in Antwerpen hebben ze veel spaanse bruidskledij, waaronder dus ook Pronovias vermoed ik. Ik heb zelf mijn jurk daar gekocht (van Martha Blanc : een merk dat ze in niet veel andere winkels verkopen naar 't schijnt) en de service vond ik daar ook echt perfect !
Groetjes en veel succes bij je verdere zoektocht : hou ons op de hoogte !
Gert
|
|
sandy
16-7-2005
|
8-11-2005 12:12:07
ik ben zelf maar in 1 winkel geweest, zelfs zonder afspraak en alleen om maar eens te kijken, ideetjes opdoen. Maar was zo verkocht voor mijn jurk dat ik die dag zelf nog besloten heb en nergens anders meer geweest ben! ik vind dat je dat voor jezelf moet uitmaken... sandy
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
14-11-2005 15:15:03
Hey Vicky,
Voor ik mijn kleed gevonden heb, heb ik toch een aantal winkels gedaan, hoor, hoewel het natuurlijk niet nodig is als je vindt wat je zoekt. Maar ik denk dat ik zeker 5 of 6 winkels bezocht heb voor te vinden wat ik absoluut wou. En dat was uiteindelijk bij De Cock in Wolvertem.
Groetjes, Ingrid
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|