TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katlijn
10-4-2010
|
4-12-2009 12:30:37
Hé Jessica
leuk om je verslag zo eens te lezen! nu kijk ik nog meer uit naar onze dag, hoewel ik ook zenuwen krijg als ik het zo allemaal lees. Het is precies of ik nog niet besef wat ons te wachten staat!
Ik las dat jullie ook alles zelf doen, van deco tot eten. Hoe heb jij de decoratie aangepakt? dit is zowat het enige waarover ik nog twijfel.
Bedankt dat je dit wou delen! altijd leuk om eens te zien hoe andermans dag verloopt :)
groeten Katlijn
10/04/'10
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
4-12-2009 13:46:35
Klink leuk allemaal
|
|
Jessica
26-11-2009
|
5-12-2009 18:49:26
@ Katlijn,
Wij hadden als thema zwart-wit, was zeer geslaagd en niets dan positieve commentaren gekregen. Aangezien mijn man in de horeca werkt en veel leveranciers kent, hebben wij veel aan inkoopprijs kunnen hebben, wat heel veel verschil maakt in de eindrekening. Onze tafels waren gedekt met wit linnen en zwarte lopers. De lopers waren van dunilin, papier dat eigenlijk als linnen aanvoelt, zeer sterk materiaal. We hadden witte servietten, veel grote theelichtjes, wit-zwart peper en zoutvatjes, bloemvaasjes met een witte roos een beetje een groen accent erbij en een zwarte strik errond. De stoelen waren dan zwarte kuipstoelen. Moet zeggen als je dit allemaal zag als je de zaal binnen kwam, echt een mooi en chique effect gaf. Als ik je met nog iets kan helpen, ideetjes geven, laat het me gerust weten.
Nog veel succes met je voorbereidingen,
Jessica 26/11/2009
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam