Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk marylise

4-12-2009 13:35:37
Hallo meiden,

Ik heb een probleempje. De jurk die ik gekozen heb, is het model cello van Marylise. Ik weet dat de rug voor een stuk bloot is en dat dus een aangepaste bh nodig is (met lage sluiting). Maar vermits het paskleedje niet mijn maat was, weet ik niet hoe bloot de rug eigenlijk is. Ik had dus graag eens een foto gezien van de achterkant van de jurk om dit zo wat beter te kunnen inschatten. Probleem is, op internet vind ik enkel foto's van de voorkant van de jurk. Kan er mij iemand helpen?

Groetjes,

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 756

monica
22-5-2010
 Meld misbruik4-12-2009 13:40:02

OF! ik heb een andere oplossing :-)
ik heb ook een redelijk lage ruguitsnijding, ik heb daarom een bh gekocht die enkel bestaat uit de twee cups en een kleine tussenverbinding. Deze cups kleven aan de binnenkant zodat je eigenlijk een bh echt op je borsten kleeft. Achteraan is je rug volledig vrij en je hebt toch een mooiere decolleté. Ik heb de mijne gekocht bij het kiezen van mijn jurk bij Pierre Yves in Aalst...
1 nadeel: tis niet sexy :-) maar je kan altijd switchen van bh vooor je huwelijksnacht :-)

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik4-12-2009 13:47:05

Hey,

Is inderdaad een goed alternatief! Je hebt dit dan bij Pierre Yves zelf gekocht? Of in andere winkel?

Groetjes!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik4-12-2009 13:49:36

ja klopt bij Pierre YVes zelf!

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik4-12-2009 14:40:30

Hallo,

Ik had geen bh aan onder mijn kleed. Het kleed op zich gaf genoeg steun. Ik had het probleem dat een bh altijd in mijn décolleté te zien zou zijn, dus in samenspraak met de verkoopster heb ik toen besloten er geen bh onder te dragen. Weet niet of dit een oplossing is voor je? Geeft het kleed op zich genoeg steun?

Groetjes
Katrien
168 dagen getrouwd!

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik4-12-2009 14:42:35

Hallo,

Ik denk dat ik toch best een bh draag. Het kleedje geeft niet voldoende steun (het is geen bustier model ofzo) en ik zou me toch wat onzeker voelen zonder ;-)

Groetjes!

Sofie
12-12-2009
 Meld misbruik4-12-2009 17:01:38

de bh's en corsetten van poirier zijn speciaal met een lage rug sluiting gemaakt.
Mijn kleedje is echt heel open op de rug en heb een corset van porier en dat past perfect. Is speciaal gemaakt voor kleedjes met open ruggen!

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik5-12-2009 16:30:35

Hey Liesbeth,
ik heb zo'n 'plakBH' zoals Monica zegt bij Hünkemuller gekocht, 29 euro als ik mij niet vergis...
Groeten!

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik5-12-2009 19:31:13

Bedankt voor jullie tips!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...