Terug naar overzicht
OF! ik heb een andere oplossing :-)ik heb ook een redelijk lage ruguitsnijding, ik heb daarom een bh gekocht die enkel bestaat uit de twee cups en een kleine tussenverbinding. Deze cups kleven aan de binnenkant zodat je eigenlijk een bh echt op je borsten kleeft. Achteraan is je rug volledig vrij en je hebt toch een mooiere decolleté. Ik heb de mijne gekocht bij het kiezen van mijn jurk bij Pierre Yves in Aalst...1 nadeel: tis niet sexy :-) maar je kan altijd switchen van bh vooor je huwelijksnacht :-)
Hey,Is inderdaad een goed alternatief! Je hebt dit dan bij Pierre Yves zelf gekocht? Of in andere winkel? Groetjes!
ja klopt bij Pierre YVes zelf!
Hallo,Ik had geen bh aan onder mijn kleed. Het kleed op zich gaf genoeg steun. Ik had het probleem dat een bh altijd in mijn décolleté te zien zou zijn, dus in samenspraak met de verkoopster heb ik toen besloten er geen bh onder te dragen. Weet niet of dit een oplossing is voor je? Geeft het kleed op zich genoeg steun?GroetjesKatrien168 dagen getrouwd!
Hallo,Ik denk dat ik toch best een bh draag. Het kleedje geeft niet voldoende steun (het is geen bustier model ofzo) en ik zou me toch wat onzeker voelen zonder ;-)Groetjes!
de bh's en corsetten van poirier zijn speciaal met een lage rug sluiting gemaakt.Mijn kleedje is echt heel open op de rug en heb een corset van porier en dat past perfect. Is speciaal gemaakt voor kleedjes met open ruggen!
Hey Liesbeth,ik heb zo'n 'plakBH' zoals Monica zegt bij Hünkemuller gekocht, 29 euro als ik mij niet vergis...Groeten!
Bedankt voor jullie tips!