Terug naar overzicht
Hey Kathia, het zag er inderdaad als een echt sprookjeshuwelijk uit! Jullie zagen er echt fantastisch en stralend uit! Heel mooi gedaan!
Waauw, zag er heel mooi uit. Ik kan me voorstellen dat je hier met heimwee naar terugdenkt. Een heel mooi aandenken ook!
heel mooi! Heb je foto's van je kapsel want dat vind ik heel mooi? Dat kan ik dan als inspiratie gebruiken voor mijn trouwkapsel. Wie was je kapper? Merci voor de info.!
Echt mooi!Je kapsel is ook prachtig! Als je er foto's van hebt mag je deze ook naar mij doorsturen als je wilsofienelissen3020@hotmail.com
hey Kathia,proficiat met je huwelijk! het zag er prachtig uit! mooie beelden en ook goed gemonteerde video. Wie heeft je video gedaan?bedankt om dit met ons te delen!sophie
Knappe film, echt tof, jullie zagen er ook stralend uit! Proficiat!
Mag ik vragen wie die video heeft gemaakt? het is PRACHTIG!Wij trouwen 28/08/2010graag reactie aub
Dat zag er super uit! Leuke video ook, ik ben inderdaad ook benieuwd wie hem maakte!
Super filmpje zeg, heel erg geslaagd en het wordt nooit saai! Ik krijg al zin in mijn dag als ik er naar kijk :-)Sofie15/05/10
inderdaad een heel mooi filmpje kreeg er tranen van in mijn ogen! Ik zag dat jullie een swing deden als openingsnummer, op welk nummer was dat?
dag bruidjes in spe, fijn dat jullie het zo luk vinden, ik hoop dat jullie een even prachtige dag zullen hebben!wij hebben als openingsdans het liedje dat je op de video hoord genomen declaracion de amor van de dinky toys.voor diegenen die het kapsel mooi vinden ik zal de foto's doorsturen naar jullie emailadres. ik ben naar mijn gebruikelijke kapper in brussel geweest (jacques dessange) doet echt geweldig werk hij heeft het haar van mijn mama (in het rood in de video) en van mijn zus (ook blond en in het groen) en mijn schoonzus (bruin haar met blauw kleed) gedaan en we waren allemaal even tevreden. wat de video betreft: dat is iemand die ik ken die een eigen bedrijf heeft (maakt videoclips, mijn restaurant en tomorrowland gefilmd,...) hij doet dat dus normaal gezien niet voor huwelijken maar ik wil het hem wel nog eens vragen en dan zal ik zijn gegevens doorgeven.nog veel succes met de voorbereidingen en als ik nog met iets raad ken geven vraag maar! ps wie misboekjes nodig heeft stuur een mailtje naar mij en dan stuur het onze door. (kathiavanmeerbeeck@hotmail.com)groetjes, kathia
Hey!Je was prachtig!!!! Dikke proficiat!Groetjes,Edel07/08/2010