Wendy
16-5-2009
|
5-12-2009 20:27:30
Een hele tijd geleden stond er hierover een topic op het forum. Die persoon was daar helemaal niet tevreden over. Haar kleedje trok niet op het bestelde model en de maten ook niet.
groetjes
|
|
sally
|
5-12-2009 23:16:17
ik heb al bij aziexport mijn trouwjurk laten maken. Ik heb slechts 399eur totaal betaald voor mijn kleed. de kwaliteit is uitstekend en perfect afgewerkt. Ik koos voor een trouwjurk in de stijl van Linea Raffaelli.In de bruidswinkel zou hij me 1500 euro meer gekost hebben, die we nu voor andere zaken hebben kunnen gebruiken. Echt een AANRADER, je moet er gewoon durven voor gaan.
|
|
natasja
6-5-2011
|
6-12-2009 16:03:25
@ sally ben er idd een beetje bang voor... hoe gaan ze daar te werk? en kan je is een foto doormailen aub? nataja7@hotmail.com
|
|
Edel
7-8-2010
|
6-12-2009 21:14:17
Hey,
Ik persoonlijk zou dat niet durven omdat toen ik bruidsjurken ging passen er een aantal jurken super uitzagen totdat ik ze aanhad... De ene jurk staat bij het ene meisje goed maar bij een ander helemaal niet! Alles hangt af van je figuur en hoe het kleed uiteindelijk valt! Ik zou er toch mee oppassen... Of ga anders wat bruidskleren shoppen en probeer een model die erop lijkt om te zien of die stijl je werkelijk staat? Veel succes alvast!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Danny
|
6-12-2009 22:43:53
In Maleisie kan je ongelooflijk moie en zeer goedkopen trouwkleden laten maken. Maar je je moet daar zelf wel enkele maal gaan passen. Gewoon op patroon zou ik dit niet vertrouwen P.S. een gemiddeld kleed kost daar 200€ !!!
|
|
sally
|
6-12-2009 23:42:26
hi natasja ik heb juist de foto van mijn trouwjurk naar uw mail gestuurd. Veel succes met de zoektocht naar je droomjurk. gr Sally
|
|
Kim
9-4-2010
|
7-12-2009 11:01:49
ik heb hier ook mijn trouwkleed gekocht aangezien het bij ons in dorp was...
ben het ongeveer een maand geleden mogen gaan halen.... kleed is wondermooi en echt niet duur voor wat je krijgt! ben er heel tevreden van!
|
|
natasja
6-5-2011
|
7-12-2009 11:11:15
dank je voor de reacties en hoe gaat dan de "procedure"? @ als je wil mag je me altijd foto's doormailen: nataja7@hotmail.com
|
|
Laura
|
7-12-2009 15:12:51
Dit vond ik nog op kapaza!!!!
dames het is mij overkomen en bij deze wil ik iedereen behoeden om dezelfde fout te maken. ik zag de vele advertenties hier op kapaza staan betaalbaar, kwaliteit, op maat gemaakt een hoop loze beloftes. ik wou niet teveel geld aan jurk geven die ik toch maar 1 dag zou dragen en dacht waarom zou ik hem niet via china (aziexport) bestellen. ik maak een afspraak, ga naar merksplas, laat mijn maten opnemen en heb de foto bij van hoe ik de jurk graag had gewillen want ze konden een exacte kopie maken. ik mag de jurk gaan ophalen en deze is op zijn minst 5 cm te lang(wat nog wel verholpen is) 2 maten te groot de split begint halverwege mijn dijbeen ipv op mijn heup, de bloem aan de split hangt helemaal slap van de verzending en is niet recht te krijgen, de pareltjes waren in bloemvorm gezet en zelfs nadat ik gevragen had om deze aan te passen omdat ik geen bloemenmotief wou stonden er gewoon wat meer kralen tussen. ik had de keuze een rits of linten in V vorm en koos voor de V vorm op de rug zodat deze nog wat aangepast konden worden aan mijn figuur. maar doordat de jurk 2 maten te groot was moesten deze helemaal aangetrokken worden waardoor het effect helemaal weg was en hij nog veel te los zat. de subtiele zachte plooitjes aan de buik op de foto van linea rafaelli werden een zak met stof dat in plooien hing alsook aan de heupen zakken van stof. het was echt een patattenzak die ik aankreeg. en het schouderstuk dat ik van een andere jurk erop had laten zetten(foto rembo styling) hing met knippertjes vast die je kon zien en hing niet op mijn schouders maar onder mijn schouderbladen omdat ook dit veel te groot was. ik heb meteen over deze onderwerpen begonnen toen ik al deze klachten zag maar toen ik begon over het teveel aan stof aan buik en heupen kreeg ik te horen dat dat het model van de jurk was. de lengte die over de grond hing is wel verholpen maar wel nadat een paar keer werd aangedrongen of ik er niet zelf mee naar een naaister kon want de tante van de chinese vrouw had niet veel tijd en het was een spoedige orderen hun gingen op vakantie. over de rest durfde ik dus al niet meer klagen want het was het model of van de verzending kwam nog wel goed niks aan de hand volgens de vrouw. want dat was toch het model en ze had zelf al wel gezien dat hij te groot was maar bleef maar zeggen dat hij mooi was. later verzamel ik al mijn moed en bel om toch mijn klachten nog eens duidelijk te maken en heb zowel mevrouw als meneer aan de lijn gehad, want ze begreep opeens niet waar alle kalchten vandaan kwamen. toen ik hem dan later ging ophalen omdat de tante er een stuk voor had afgehaald en nog eens al mijn klachten te meneer uitte zei deze opeens had alles toch gemeld aan mij onze naaister had dat allemaal kunnen verhelpen (terwjil eerst door mevrouw gezegd werd dat ze niet eens wist of die wel tijd had)maar wij vertrekken morgen op reis, dus ik zeg dat ik zelf naar een naaister zal gaan om hem verder aan te laten passen. deze moet de ganse jurk uiteen halen voor alle extra stof qwa maat, buik en heupen weg te halen alook de split hoger te leggen en kost voor haar vele uren werk was 250€. toen ik vroeg of ze mijn kosten dan vergoeden om hun gemaakte fouten recht te zetten aangezien er niet veel goed was aan de jurk, krijg ik het voorstel om hem toch door hun te laten verstellen terwijl de eerste keer mijn maten al helemaal verkeerd zijn genomen en deze al bij de naaister was. toen ik dus liet weten dat dit niet mogelijk was omdat ik hem al had weggebracht en niet tot de laatste week voor mijn trouw wou wachten maar wel mijn kosten terug wou was het volgende voorstel dat ik mijn jurk na de trouw terug mocht brengen zodat hun mijn jurk 2e hands konden verkopen om zo mijn naaisterkosten terug te hebben. ik vind het niet logisch dat ik een jurk koop en hem terug moet afgeven om hun gemaakte fouten met dat geld recht te laten zetten. mijn kosten vergoeden daar kan geen sprake van zijn want ondanks alle uren die mijn naaister in de jurk heeft gestoken zou hun chinese tante voor een vierde van de prijs alles vermaakt hebben en ze betalen geen andere naaister dus heb ik extra voor mijn kleed betaald veel stress gehad en uiteindelijk had ik er mijn buik zo van vol een degoe van het kleed dat ik een gans ander kleed ben gaan kopen bij een outlet winkel. om ander bruiden te waarschuwen zet ik mijn ganse verhaal op kapaza zodat hun mooiste dag niet zo stressvol moet verlopen als de mijne. ik denk dat de foto's genoeg zeggen en het verschil duidelijk tonen van wat ik gevragen/gekregen heb. het is het kleine beetje wat ik uiteindelijk uitgespaard had echt niet waard geweest(vooral na mijn nieuwe aankoop) en wou dat ik de klok kon terugdraaien en ineens naar een outlet winkel voor bruiden was gereden waar je proffesioneel verdergeholpen wordt.
|
|
maria
|
7-12-2009 21:09:37
hallo ik heb deze reactie ook gelezen was ook een beetje bang maar myn collega wou toch gaan zien ik ben mee geweest en zag zo veel mooie kleren en goede kwaliteit deze vrouw is echte chinese maar zo vriendelyk maar een beetje moeilyk te verstaan maar de man van haar is belg en spreekt vlot vlaams. myn collega direct besteld zy was zo content dat ik ook direct afspraak gemaakt heb daar ik ook ga trouwen maar moet wachten tot januarie daar het nu veel te druk is ik ben er zeker van dat ik met een kleed van deze mensen een hele mooie bruid zal zyn. Ps het verschil in prijs is echt de moeite om eens tot daar te gaan; dan zal je zelf zien dat kwaliteit uitstekend is. Groetjes Maria
|
|
NELE
3-9-2010
|
15-12-2009 2:57:03
Ik ben er vorige week geweest en ik was niet 100% overtuigd. Ze had enkele oudere modellen als voorbeeld op zolder hangen om de kwaliteit te tonen, maar verder moest je het met foto's doen. Mijn mama zei toen we buiten gingen ' ik heb er geen goed gevoel bij, beter een paar honderd euro meer uitgeven en zekerheid hebben. Al die extra stress kan een toekomstige bruid wel missen. Je trouwt tenslotte maar 1 keer! ' Ik heb al goede en slechte verhalen gehoord, maar ik ben er zeker van dat wanneer je een bepaalde 'droomjurk' voor ogen hebt en je deze past niets eraan kan tippen. ps: Wat ik ook vreemd vond is dat ze onmiddellijk die avond een voorschot van 200 euro moest hebben. Bankcontact was om de hoek. Veel succes nog met je zoektocht!
|
|
natasja
6-5-2011
|
15-12-2009 10:35:05
Dank je wel voor de reacties allemaal. Maar heb besloten om het niet te doen... Heb er ook niet zo'n goed gevoel en idd Nele al die extra stress kan een bruidje wel missen x
|
|
nance
|
19-12-2009 12:07:24
hoi,ik ben met mijn dochter bij hen geweest omdat zij ook wel t type is dat toch iets speciaal wou naar eigen wensen voor weinig geld,eerst en vooral moet ik zeggen dat je bij deze mensen heel hartelijk ontvangen word in een huiselijke sfeer,en ja zij spreekt misschien niet te goed vlaams maar doet ontzettend haar best om alles duidelijk te maken en uit te leggen. Na heel ruim geinformeerd te worden en je een grote keuze hebt kunnen bekijken,of je wensen hebt uitgelegd,mijn dochter was ook heel specifiek,werd er inderdaad een voorschot gevraagd ,wat ik niet meer dan normaal vind als je een jurk naar eigen ontwerp laat maken en was hier dan ook op voorbereid,ik ben met een zeer tevreden dochter (niet zo evident) en de nodige bijpassende attributen kunnen buitengaan,wie er nog stralender bijliep dan mijn dochter was de bruidegom op hun grote dag die mede dankzij azie-export een echt sprookje werd,waarvoor alle dank en lof !!! Een echte aanrader
|
|
sis
4-9-2010
|
5-1-2010 23:08:56
Dag Sally,
ik heb een afspraak gemaakt bij azie export eind januari. Zou je mij aub ook eens een foto van je kleed willen doormailen? Hebben zij de jurken ook echt bij hun of nemen ze enkel je maten op zonder dat je kan passen?? Ik schrok wel een beetje van enkele negatieve reacties, daarmee. Alvast bedankt!
groetjes sanne
|
|
Gunther
1-7-2010
|
13-1-2010 18:45:34
Hey beste mensen, ook wij zijn stlaan toe aan het bestellen van het kleed. Nu weten we echt niet meer wat we moeten doen want de reactie's hier lopen wel uiteen. Wat kunnen we beste doen aub ? iemand ervaring ? met vriendelijke groeten Gunther en Tania
|
|
Wendy
28-10-2011
|
13-1-2010 23:57:12
ik kan alleen myn ervaring maar meedelen ik heb vorige week myn kleed gaan afhalen en was zelf onder de indruk van de kwaliteit en van het kleed zelf het paste als gegoten en was helemaal het kleed dat ik wou en dat voor die prys ik raad het iedereen aan. hoop dat ik u van dienst ben geweest grtjes
|
|
natasja
6-5-2011
|
14-1-2010 0:35:01
ik ga het niet doen. heb schrik dat het niet goed gaat zijn. en wel geen gedoe op onze trouwdag
|
|
sis
4-9-2010
|
27-1-2010 22:49:44
Hoi iedereen,
ik ben ondertussen ook bij deze mensen langsgeweest en heb er ook mijn jurk besteld. Ik had hier een goed gevoel bij en ben er zeker van dat het kleed prachtig gaat zijn. groetjes sanne
|
|
Anneke
15-9-2010
|
15-2-2010 8:43:44
Ik heb binnen een 3tal weken ook een afspraak bij deze mensen. Kunnen jullie mij, indien mogelijk, een foto doorsturen van de trouwjurk die jullie hier laten maken hebben ? mail is stef.anneke@hotmail.com Alvast bedankt iedereen
|
|
wendy
2-10-2010
|
19-2-2010 19:52:49
hoi ik heb begin deze maand mijn kleed daar gepast en besteld het is inderdaad zo dat je meteen een voorschot bij bestelling moet geven maar ergens begrijp ik dat wel want hoeveel mensjes lopen anders het risico dat ze het niet komen ophalen en wel al in e stof hebben ginvesteerd , het was zo dat het dus een ruimte boven hun eigenwoning hebben en op zolder een paar modellen hangen , als je u zin daar niet in vind kan je altijd zelf een foto meebrengen en deze laten namaken, je kan ook altijd eens de jurk die je wil in een andere bruidswinkel gaan passen zodat je zeker bent van het model ;) moet eerlijk toegeven dat ik met een klein hartje wacht en kan al niet meer wachten tot het half maart is en de eerste foto's van mijn kleed ontvang maar hou jullie zeker op de hoogte ! xx wendy 2/10/10
|
|
kimberly
22-9-2011
|
22-2-2010 23:40:34
Hoi Ik heb bij AZIEXPORT mijn trouwjurk laten maken. ik ben gisteren mijn kleedje gaan afhalen en ben al super tevrenden! Ik heb totaal 399eur betaalde voor uw trouwjurk incl. een sluier en een stola. Zeker aan te raden. Gr
|
|
wendy
2-10-2010
|
5-3-2010 21:41:25
hoi hoi
ik heb ook mijn trouwkleed daar besteld en het zou me deugt doen na al deze commentaar
om toch wat foto's te ontvangen van al gemaakte jurken :)
mijn mail is wendylysen@msn.com
|
|
michaela
11-2-2011
|
26-7-2010 17:53:10
Ook ik ben daar vandaag geweest en zou graag wat foto's of reacties zien van mensen die daar geweest/besteld hebben.
mijn maten zijn genomen en de keuze is gemaakt maar heb een aantal dagen bedenktijd gevraagd om het voorschot over te schrijven en dat hebben ze toegestaan :-)
mijn mail : micky.jeff@skynet.be voor reacties of foto's
dank je
|
|
Saskia
|
7-10-2010 12:26:44
Hallo,
Wij zijn vorig jaar in oktober getrouwd en ik heb ook mijn kleed laten maken bij aziexport. Ik ben een heel tevreden bruid. Het was een eigen ontwerp en mijn droomjurk was perfect. Als je wil kan je een foto sturen.
groetjes
Saskia
|
|
Marijke
20-9-2011
|
13-10-2010 15:31:19
Hoi,
Ik trouw volgend jaar met mijn droomprins :-) en ben dus ook op zoek naar mijn droomjurk.
Collega van mij heeft bij deze instantie een jurk laten maken en is hier zeer tevreden van nu lees ik hier wel pos en neg reactie's kunnen jullie mij soms foto's doormailen aub zo heb ik toch een beetje een ideetje.
Alvast bednkt en lieve groetjes,
marijke_weyn@hotmail.com
|
|
SARA
22-9-2011
|
8-11-2010 16:54:10
hallo,
Gisteren ben ik naar aziexport geweest in Turnhout en ik kan niets slechts zeggen,ik heb verschillende kleedjes aangehad ,meerdere keren zelfs en die vrouw bleef maar zeggen dat ik zoveel mocht passen zoals ik wilde,na een uur wist ik het nog niet. Eigenlijk heb ik ook voor volgende week zaterdag nog eens een afspraak voor de laatste 2 kleedjes te passen, en dan neem ik ook twee andere mensen mee om mij te helpen kiezen.
Zeker aan te raden. Gr
|
|
valerie
|
12-7-2011 22:01:19
Kan je daar de kleedjes passen die ze op hun website tonen?
Wil ook iemand aan mij een foto bezorgen?
Hartelijk dank!
zayza_zai@hotmail.com
Valerie
|
|
Sofie
12-8-2011
|
12-12-2011 19:56:37
Hey,
Mijn kleed kwam ook van daar en kosstr 550€.
Ik ben hier echt heel erg blij mee het was perfect!
Je gaat sowieso eens passen en je kan nadien nog verstellingen laten doen.
Ook zeer vriendelijke mensen en ondertussen hebben ze ook een echte winkel in turnhout.
Toen mijn kleed besteld was deden ze dit nog van bij hun thuis.
|
|