Terug naar overzicht
Ik kan hier niets op aanmerken.
Ik vind het nogal krap... Op bv een halfuur getrouwd zijn aan het gemeentehuis, foto's met de suite en dan reeds klaarstaan aan de kerk, dat lijkt mij héél krap en rushen!Moest ik van jou zijn dan zou ik de kerk een halfuurtje verlaten ofwel de foto's met de suite na het kerkelijk huwelijk doen, jullie plannen toch een uur na de kerkelijke dienst en de lunch, dus dat moet ruim genoeg zijn om de foto's dan nog te doen... ;)De rest van de dan ziet er rustig uit! Groetjes,Stephanie
Hey,als leidraad is dit een geschikte planning, alleen zou de werkelijkheid weleens minder stipt kunnen zijn, vooral de kerkdienst tenzij je nu al weet dat die maar een uur duurt. Dat lijkt mij weinig maar, het kan. Ook zie ik dat je voor het diner maar 1,30 u voorziet. Dàt is wel erg weinig. Ik weet natuurlijk niet hoeveel gasten je gaat ontvangen voor het diner maar je moet toch gemiddeld 1 uur per gang rekenen, vanaf 100 pers. Misschien even nagaan met de priester en het zaalpersoneel om te zien of het kan op die tijd ?
Dit lijkt me toch ook wel héél krap allemaal... De dienst op het stadhuis duurt 15 min. à een half uur. Je kan beter het uiterste nemen, dus een half uur. Dan kan je dus geen foto's nemen met de suite (ik zou dit in de namiddag doen, tijd genoeg!). Voor het kerkelijk huwelijk moet je toch ook op iets meer dan een uurtje rekenen hoor. Onze viering duurde 1u 15min. Dan nog kinderen die bloemen kwamen afgeven en zo. Dus wij zijn in / aan de kerk (met de viering erbij) 1u45min. geweest.Wanneer het dessertenbuffet plaatsvindt, kan je best overleggen met de zaal. Zij weten hoeveel tijd ze nodig hebben voor alle gerechten.Groetjes,Véro
Bedankt allemaal!Ja, de gemeente kan best een half uur vroege, de kerk ligt al vast. Wat het eten betreft doen wij één buffet (een wok-buffet) en daarna het dessertenbuffet, daarom dacht ik dat 1u30 voldoende tijd was hiervoor. Best 2u rekenen denken jullie ?Bedankt!!Sarah12/06/10