Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling - heb wat veranderd!

5-12-2009 12:44:14
Dag bruidjes,

ik had al eens een dagplanning gepost, enkele maanden geleden, maar nu mijn vriend en ik toch besloten hebben voor de kerk te trouwen, hebben we deze helemaal omgegooid.
Willen jullie eens meekijken of jullie dit ok vinden? Alle opmerkingen welkom !!

Alvast bedankt,

Sarah
12/06/10

8u : klaarmaken
10u : aankomst suite bij bruid, nog iets drinken.
10u30 : bruidegom haalt bruid op
11u00 : gemeentehuis + foto's met suite
11u30 : kerkelijk huwelijk
12u30 : nog even praten aan de kerk
13u30 : lunch met ouders in feestzaal
15u00 : foto's met bruidspaar
17u00 : naar feestzaal en opfrissen
18u00 : aperitief
19u00 : aan tafel
21u30 : dessertenbuffet
22u30 : openingsdans

bart
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 641

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik5-12-2009 13:43:53

Ik kan hier niets op aanmerken.

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik5-12-2009 14:19:22

Ik vind het nogal krap...
Op bv een halfuur getrouwd zijn aan het gemeentehuis, foto's met de suite en dan reeds klaarstaan aan de kerk, dat lijkt mij héél krap en rushen!

Moest ik van jou zijn dan zou ik de kerk een halfuurtje verlaten ofwel de foto's met de suite na het kerkelijk huwelijk doen, jullie plannen toch een uur na de kerkelijke dienst en de lunch, dus dat moet ruim genoeg zijn om de foto's dan nog te doen... ;)

De rest van de dan ziet er rustig uit!

Groetjes,
Stephanie

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik5-12-2009 16:40:19

Hey,
als leidraad is dit een geschikte planning, alleen zou de werkelijkheid weleens minder stipt kunnen zijn, vooral de kerkdienst tenzij je nu al weet dat die maar een uur duurt. Dat lijkt mij weinig maar, het kan. Ook zie ik dat je voor het diner maar 1,30 u voorziet. Dàt is wel erg weinig. Ik weet natuurlijk niet hoeveel gasten je gaat ontvangen voor het diner maar je moet toch gemiddeld 1 uur per gang rekenen, vanaf 100 pers.
Misschien even nagaan met de priester en het zaalpersoneel om te zien of het kan op die tijd ?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-12-2009 20:27:54

Dit lijkt me toch ook wel héél krap allemaal... De dienst op het stadhuis duurt 15 min. à een half uur. Je kan beter het uiterste nemen, dus een half uur. Dan kan je dus geen foto's nemen met de suite (ik zou dit in de namiddag doen, tijd genoeg!). Voor het kerkelijk huwelijk moet je toch ook op iets meer dan een uurtje rekenen hoor. Onze viering duurde 1u 15min. Dan nog kinderen die bloemen kwamen afgeven en zo. Dus wij zijn in / aan de kerk (met de viering erbij) 1u45min. geweest.
Wanneer het dessertenbuffet plaatsvindt, kan je best overleggen met de zaal. Zij weten hoeveel tijd ze nodig hebben voor alle gerechten.

Groetjes,

Véro

bart
12-6-2010
 Meld misbruik6-12-2009 12:12:00

Bedankt allemaal!
Ja, de gemeente kan best een half uur vroege, de kerk ligt al vast.
Wat het eten betreft doen wij één buffet (een wok-buffet) en daarna het dessertenbuffet, daarom dacht ik dat 1u30 voldoende tijd was hiervoor. Best 2u rekenen denken jullie ?

Bedankt!!

Sarah
12/06/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...