Terug naar overzicht
In welke regio zoek je een naaister?
Wij zijn van omgeving GENT. Mag wel ietsje verder zijn maar niet te ver ook!groetjes
Hoi,Was dit in bruidsmode sofie?Ik heb dezelfde bedenkingen...
ja inderdaad bij sofie in lovendegem; maar ik denk toch niet dat ik het ga doen. Ondanks de lage prijs. Maar ik vind dat ik me moet laten soigneren en er zelf gaan achterloop meer moet voor hebben. Je kan nooit weten dat er iets mis gaat bij de naaister. groetjes
ik twijfel ook hoor. maar ik heb er trouwens nog geen jurk gezien die ik heel graag zie... zaterdag opnieuw een afspraak, maar heb er nog steeds grote twijfels over.
ik wel en het was perfect mijn maat, ben zelfs 2 keer gaan passen in de voormiddag en dan in de late namiddag. Het was eentje van marilyse. Maar ik ga toch niet bellen om het langs de kant te hangen voor mij. Als dat al de hele tijd bij mijn ouders moet hangen, wie gaat dat strijken dan? Ik ga me bij mijn eerste gedacht houden en ik ga mijn kleedje donderdag gaan bestellen bij cony in aalter. eentje van rembo van collectie 2010. Dan hoef ik me geen kopzorgen meer te maken rond retouches en strijken en dan kan het daar blijven tot 1 week voor de trouw.ik hoop dat je eruit geraakt! groetjes
ik doe retouches aan trouw en suite kledij 0486465611