Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

in welke gemeente trouwen?

7-11-2005 10:38:38
Even een praktisch vraagje. Mijn vriend en ik wonen in Maasmechelen (limburg), de kans zit erin dat we 1 januari verhuizen nr lanaken. Wij trouwen 20 mei 2006. Kunnen wij dan alsnog in maasmechelen voor de wet trouwen ? Of moeten we in lanaken trouwen?
Alvast bedankt voor de info!
Isabelle*

robben
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 533

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-11-2005 12:25:07

Ik heb hier eens gelezen dat je tot 6 maand na de verhuis nog in je vorige gemeente kan trouwen.
Best eens bellen naar de gemeente Maasmechelen om te informeren!

robben
20-5-2006
 Meld misbruik7-11-2005 13:21:00

ja, ik dacht dat ik dat hier ook ergens gelezen had, maar wist het niet meer zeker! Ik ga dus maar eens nr de gemeente bellen! Alvast bedankt,
Isabelle

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-11-2005 17:22:02

Hey

Je moet eens in het archief kijken, ik denk in de maand april, of begin mei was daar iets over. Er staan echte duidelijke regels bij (van een advocate die dat toen had opgezocht) Ik denk dat het mogelijk is om in Maasmechelen te trowuen hoor!

Groetjes en succes

Vicky

Veroniek

Meld misbruik8-11-2005 9:50:19

Wij hebben een huis gekocht en verhuizen in maart en en juni trouwen wij.Jullie zullen moeten trouwen in Lanaken.Ik geef jullie de raad om het nu al aan te vragen in Lanaken zodat jullie op de gewenste datum kunnen trouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...