Terug naar overzicht
jennifer van schoonheidsstudio jennifer komt aan huis. Ze is van Rumbeke (deelgemeente Roeselare)
Mijn afspraak voor 10/07/2010 ligt al vast met emilie uit Gits. Ze komt aan huis voor 15 €. Ik heb me al eens laten maquilleren door haar op een bruidsbeurs en iedereen vond het prachtig. Je kunt de foto zien op mijn facebook pagina. Heidi Logghe10/07/2010
Bedankt Heidi en Lotje voor jullie reactie!Ik zal beide contacteren en eens een proef make-up laten doen tijdens de feestdagen :-)Groetjes, Hannelore.
HalloIk ben sofie en visagiste als opleiding.en ben van regio oostende.Het zou leuk zijn moest ik jou visagie kunnen verzorgen.Zowieso is er een proef make-up voorzien.Neem gerust contact op voor verdere informatie.Mvg
Hallo, ik ben ook op zoek naar een visagiste in de regio van Brugge. Ik trouw op 6 maart 2010. Zou je mij de contactgegevens van Emilie eens kunnen doorgeven? Alvast bedankt !
Florence,allereerst proficiat met jullie trouw! hier volgt de site van Emilie: http://www.instituut-emilie.be/artikels.html Het is een supervriendelijke mevrouw.Ik laat me binnenkort schminken door een vriendin van een vriendin die ook visagiste is.Groetjes,Hannelore.
BesteIk ben visagiste, werk op zelfstandige basis, heb ongeveer twee jaar ervaring en kom aan huis. Voor meer info: bertien.mauws@live.beGroetjes
hey hannelore, Ik ben visagiste in opleiding (allround make-up artist te gent) Ik ben van Nieuwpoort, en doe zeker ook jou regio. Voor bruidsmake-up wordt er naar gewoonte een eerste afspraak gemaakt voor een proef make-up waarna je dan verdere beslissingen kan maken ivm de samenwerking. Indien je een afspraak wilt maken mag je me steeds mailen of bellen. Katrientjeuh_99@hotmail.comof 0475 82 42 75Mvg , katrien
Hallo,ik ben Eline en trouw op 31 juli 2010.En ik ben op zoek naar visagiste die regio Kuurne aan huis komt?Groeten
Ik had hier al eerder op gereageerdmijn email adres stond er niet bijfientje14@hotmail.comZo kan u mij contacterenmvg