Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

danslessen volgen

5-12-2009 22:31:56
dag toekomstige bruidjes

Ik en mijn toekomstige man zouden graag danslessen volgen, maar waar kan je dat doen?
Wij zijn van de omgeving Ieper! Ideeen gerust welkom, zou zeer welkom zijn want mijn toekomstige man heeft geen gevoel van ritme, dus lessen volgens is idiaal voor hem!!!

groetjes bruidje

Evy
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 848

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik6-12-2009 12:09:54

Hallo Evy

Wij zijn 15 augustus getrouwd en hebben ook danslessen gevolgd. Wij hebben dat gevolgd bij livedanscenter in Izegem. Dat was zeer goed.

Groetjes
Sophie

ilse
28-8-2010
 Meld misbruik6-12-2009 16:19:31

Bij Francky Maes in Ieper, de nieuwe lessen starten in januarie. Of je kan kiezen voor privé lessen. Voor meer info moet je eens kijken op de website.
Ik volg er zelf ook lessen en ik vind het een echte aanrader!

Groetjes Ilse

Rik

Meld misbruik6-12-2009 19:03:09

Welke muziek wordt er gedraaid dat jullie daar danslessen moet voor volgen?
Ook, eens de gasten beginnen te vertrekken, koppel na koppel, zul je geen tijd hebben om te dansen, daar je tijd moet vrijmaken om ze te bedanken.

grtz www.discovideo.be

Evy
15-5-2010
 Meld misbruik6-12-2009 21:28:32

Beste Rik

Gewoon de moderne muziek van deze tijd. Maar als je de vermedigvuldigingsdans NIET kan dansen dan sta je daar midden op de dansvloer als bruidspaar die niet kan dansen. Sorry maar dat willen wij vermijden. We zullen tijd vrijmaken voor de mensen te bedanken, maar we zijn niet met veel dus tijd zat om te dansen!!!!!!!!

groeten Evy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...