Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn bruidsjurk!

5-12-2009 23:04:37
Hallo allemaal!
Ik heb vandaag mijn bruidsjurk gevonden! Ik ben 1 winkel binnen gegaan met het idee dat ik er met eentje buiten moest komen en het is gelukt! Het is wel iets helemaal anders geworden dan ik in mijn gedachten had...Ik wou een moderne LR in 2 kleuren en het is geworden: een klassieke Cosmobella in A-lijn met een lange sleep en strassteentjes :-) Eigenlijk wel de sprookjesjurk die ik in gedachten had als klein meisje! Alle kleedjes die ik mooi vond op de foto waren afschuwelijk als ik ze aantrok, ik werd er moedeloos van. Ik heb tegen de verkoopster gezegd dat ze maar iets uit de rek moest halen. Ik was op een punt gekomen dat ik het toch niet meer zag zitten... Haalde ze er een paar uit die ik al eens op de site van Cosmobella en Marylise had gezien, waravan ik dacht: dat zéker NIET! En enkele jurken verder had ik ineens het gevoel dat het toch nog ging goed komen. Ik heb lang getwijfeld tussen 3 stuks, maar ineens had ik de klik bij eentje en kon de rest me niet meer schelen. Ik ben trouwens heel blij van de service bij Maxim's couture in Aarschot, ze hebben me geweldig geholpen!
Groetjes,
Caroline
04.09.2010

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 599

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik5-12-2009 23:48:26

Proficiat! Geweldig gevoel he!

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik6-12-2009 8:07:05

Bij zou het ook bij 1 winkel blijven. Ik snap eerlijk gezegd al die vrouwen niet die 3 a 4 winkels doen. Ik heb nooit de intensie gehad om er meerdere te doen.
Elke winkel heeft zodanig veel keuze dat er sowieso iets tussenzit dat je staat.
En Caroline, ik had het ook hoor. Alle jurken die ik mooi vond, waren niets voor mij. Het is bij mij uiteindelijk Djerba van Marylise geworden.

05/06/2010

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik6-12-2009 15:58:18

Oeps :-) 't Was dus Cymbeline

Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik6-12-2009 16:23:23

Ik heb mijn trouwjurk ook gekocht bij Maxim's in Aarschot en ben er ook heel tevreden over de service die ze er bieden.

Pamela
3-9-2010
 Meld misbruik6-12-2009 20:42:32

Hoi,

Ik had net hetzelfde: ik had een mooi kleed gezien van Linea R. met een mooie rugversiering, maar toen ik het aanhad was het ECHT NIET mooi. Uiteindelijk is mijn kleed eentje van Benjamin Roberts geworden, een echt prinsessenkleed.

Groetjes

Pamela

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...