Terug naar overzicht
Hoi cindyWij trouwen in september en gaan pas in januari op reis. Vooral voor het werk. Wij werken samen in hetzelfde restaurant en er is geen ander personeel om ons beiden op te vangen. (We mogen al blij zijn dat we mogen trouwen in het weekend). Maar wist je dat je tot 6 maanden na je huwelijk korting krijgt als bruid bij sommige reisbureaus. Echt wel de moeite en dat hoeft niet direct te zijn.Ik vind trouwens dat je dat helemaal zelf moet kiezen. Als het financieel niet gaat kun je het uitstellen. Daarom is het toch niet minder huwelijksreis toch?groetjes xxx
De huwlijksreis moet bij alle grote touroperators binnen de 3 maanden na het burgerlijk huwelijk vallen! Als je tenminste nog van alle voordelen wil gebruik maken hé...
Wij hebben geen huwelijksreis gedaan. Wij ging voor het eerst na trouw samenwonen en is voor ons al een hele belevenis. Wij vonden een reis niet nodig en sparen ons geld liever. Later kunnen we dan altijd wel nog eens op reis gaan. Ik vind dat je zelf beslist wanneer je wilt op reis gaan, is dat wat later dan zul je er nog ten volle van genieten en samen terugdenken aan je trouwdag.
Heyhet is niet nodig om meteen op huwelijksreis te vertrekken. Ik zou wel een weekje verlof nemen, om toch te genieten van de wittebroodsweken, en niet meteen terug te gaan werken.GroetjesVicky
Ik trouw ook nog heel traditioneel vanuit huis en ga dus ook pas na mijn huwelijk samenwonen... Toch wil ik absoluut op huwelijksreis om niet direct te vervallen in de dagdagelijkse taken (waar ik me anders toch niet van kan weerhouden). Ik zou het echt reuze jammer vinden dat er na je huwelijksdag niet echt meer iets volgt, en zou echt in een zwart gat vallen denk ik, maar tja, niemand is verplicht om op huwelijksreis te gaan hé... voor ons is het ook onze eerste reis echt met tweetjes weg!!
Hallo Cindy, wij gaan niet op huwelijksreis. We hebben nog wel 2 weekjes verlof maar financieel redden we het niet om ook nog met vakantie te gaan. Dat komt later wel, je hebt elk jaar vakantie vinden wij maar je trouwt maar 1 keer !(althans...wij dan !)