Terug naar overzicht
Ik was (dacht ik) €45 kwijt om mijn haar de dag ervoor te laten wassen en brushen en de dag zelf op te laten steken.Groetjes,Véro
Er was bij mij niets zo gemakkelijk als een kapster aan huis. Ook de make-up thuis laten doen is kei handig, je moet je niet verplaatsen 's morgens, zorgt voor minder stress.grtjs
mij gaat het 75€ kosten voor een proef-opsteekkapsel; de dag zelf, een proef-make-up en make-up de dag zelf..ik moet wel zelf tot daar rijden, maar ze doen speciaal vroeger open, dus geen klachten ;-)
Ik ben gewoon smorgens naar Kreatos gereden (zonder afspraak). 21,50 euro, ofzo. En t was perfect!groetjesNele
amai, nele, dat is toch risky vind ik..zomaar zonder afspraak even bij de kapper binnenwippen..voor t zelfde geld zit het daar bomvol en moet je 2u wachten..en dan? met je planning?ik zou toch op zijn minst al eens een kapsel proberen..en dan ook een afspraak maken voor de dag zelf..
ik doe het bij mijn gewone kapster en betaal 20 euro.groetjes, kathleen
Prijzen van een kapster aan huis:Proefsessie: 45 euroDag zelf: 71 euroIs dit veel meer dan een gewone kapper??mvg