TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tilly
6-5-2006
|
7-11-2005 13:47:02
Hey Vicky,
Wil je eens uw mailadres geven aub? Misschien kunnen we zo iets uitwisselen.
Groetjes, Tilly 06/05/06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
7-11-2005 14:59:04
Dag tilly
Mijn mailadres is vickystuer@hotmail.com
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Els
1-4-2006
|
7-11-2005 16:36:45
Mijn vader stierf vorig jaar op valentijn, en op 1-4-06 trouwen we... Ik heb ook een hele tijd zitten wikken en wegen of ik het nu al dan niet in de misviering ter sprake zou brengen... Ik heb besloten het toch te doen, ik heb het gevoel dat ik op zijn begrafenis alleen maar geademd hebt, maar niets heb gevoeld, ik heb er nu meer tijd voor gehad, en ik lees denk ik niet echt een tekstje voor, maar ik ga een aantal dingen vertellen over hem, die ik echt leuk vond... ook draai ik een stukje van een liedje dat ik eigenlijk op zijn begrafenis wou draaien... Bovendien heb ik in eens kaarsenspeciaalzaak een theelichthouder in de vorm van een hart gekocht, het kaarsje zal branden vanaf het begin van de viering zodat hij ook in ons hart aanwezig zal zijn. Het zal zeker emotioneel worden, maar hoe dan ook ga je er die dag toch op een moment aan denken, daarom vind ik het beter om er één moment aan te wijden dat je dan ook met anderen deelt (mensen mogen zien dat je er nog steeds verdriet om hebt, en mensen hebben er echt wel respect voor!!), en dan de dag verder te zetten met een glimlach, in plaats van het de hele tijd verdoken in het achterhoofd te houden!
Veel succes ermee, en ik hoop dat je vriend doet wat hij het beste vindt!!
|
|
soetkin
16-9-2006
|
10-11-2005 0:07:11
Als er zo'n tekstjes zijn, kan iemand die misschien hier in dit forum even melden? ... Ben in het zelfde geval xxxxxxxxx
|
|
saskia
1-4-2006
|
11-11-2005 23:15:38
Hoi,
Zowel mijn vader als die van mijn vriend zijn overleden en ook wij dachten ze te herdenken aan de hand van een mooi tekstje. Moest iemand ideeen hebben, die zijn meer dan welkom op: saskiasegers@hotmail.com
Liefs, Saskia (1-4-6)
|
|
Wendy
|
16-11-2005 16:17:40
Bij de trouw van de zus van mijn vriend stond er zo'n kleine eenvoudige vermelding in het dankwoordje op het einde van de mis, maar ik weet niet meer wat het precies was en tot mijn grote spijt weet ik niet waar ik het misboekje gelegd heb :-s, maar het was een eenvoudig zinnetje, iets in de zin van "degenen die er niet meer bij kunnen zijn".
|
|
Hellen
14-4-2007
|
10-1-2006 15:31:17
Hallo,
ook de vader van mijn vriend is gestorven. Wie mooie teksten heeft, mag ze ook altijd naar hellen.aubroeck@cdsca.be doormailen. groetjes
|
|
Lesley
|
18-1-2006 11:35:03
Hey,
Mijn moeder is 7 jaar geleden overleden. Wij hebben op het einde van het boekje een bedanking. Dankjewel lieve .... en ook voor ons haar hebben we daar een zinnetje bij geschreven nl: Lieve Mama
|
|
Lesley
|
18-1-2006 11:36:46
nl: Dankjewel Lieve ... Lieve Mama Om wat je voor ons betekent hebt. In ons hart was je erbij
|
|
msoidgja
3-1-2016
|
21-6-2015 21:43:58
Mijn zus trouwt en ook zij zoekt een mooi tekstje voor ons papa, die er niet meer kan bijzijn. Jullie mogen altijd mailen naar ellensaegerman@live.be Dank u!
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires