TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dana
26-6-2010
|
6-12-2009 21:12:31
Hey, een feest plannen op 10 maand is zeker niet onmogelijk maar een feestzaal vinden... het hangbt er vanaf wat jullie zoeken. Een feestzaal met alles er op en er aan of een zaal waarin je zelf je feest opzet, zelf catering zoekt enz... Vermeld je ook eens welke zalen jullie reeds bezochten, zodat we die al kunnen weglaten ? En daarna brainstormen we voor jullie, ok ?
|
|
Daphne
|
6-12-2009 21:31:52
Katrien, Wij hebben afgelopen week onze zaal vastgelegd en toen waren er nog enkele datums vrij in juli 2010 en ook nog in 1 in september 2010. Wij gaan ons feest geven in Zegelsem de naam van de zaal is Hof Van De Putte. Het is een mooie hoeve en we waren het er dadelijk over eens dit is onze droomlokatie. Misschien kan je kontakt nemen (www.hofvandeputte.be ) of beter nog ga er eens kijken. Hopelijk ben je iets met deze info. Groeten en veel succes.
|
|
tine
9-10-2010
|
6-12-2009 23:04:18
hallo,
wat tips -ferme de templiers -een zaal in rue haute in molenbaix, weet niet hoe de zaal heet (vrij van traiteur) -broel in kortijk -godshuis in sint-laureins -renard in beervelde - fabriekspand in roeselare - de roode poorte in meetkerke - maelstede in kuurne
hopelijk help ik je hier wat mee! zijn allemaal zalen waar je toch min 200 man kan plaatsen...
mischien kan je voor de wet trouwen in de zomer en in de winter voor de kerk! dan heb je meer kans om nog een zaal vast te leggen
succes met je zoektocht
groetjes
waar heb je al gaan kijken!?!
|
|
Windy
19-9-2009
|
7-12-2009 8:14:50
Wij hebben ons feest gehouden in Den Oesterput in Wevelgem, alles was picobello in orde! www.denoesterput.be
Groetjes, Windy
|
|
Marieke
18-4-2009
|
7-12-2009 9:46:38
Hallo, Je bent zeker niet te laat, zijn mensen die op 4 maand een huwelijksfeest plannen, dat is pas kort!
Begin met u datum vast te leggen, of een datum in functie van de feestzaal die je kiest als die nog vrij is. Dan zou ik beginnen met m'n trouwkleed. Als vb. Linea Rafaelli neemt, is dat 12 weken levertermijn. Nu zou ik wel niet te laat gaan, want vanaf jan/feb beginnen ze met de suite kledij. Hou daar rekening mee, dan is het daarvoor drukker in de winkels.
Feestalen in OVL: -Ons feest ging door in het Park van Beervelde, prachtige locatie!!! - Keyserhof - Tybeert - Schalienhuys Temse - Godshuis Eeklo - Reinaert in Beervelde (wel duur)
Tip voor ringen: Wim Meussen in Antwerpen
Succes! Marieke
|
|
Myriam
8-5-2010
|
7-12-2009 22:13:58
Hallo,
wij hebben ook lang gezocht! er waren wel nog veel lokaties vrij, maar aangezien we wel tamelijk veeleisend waren hebben we toch ook zo'n 2 maand gezocht. Uiteindelijk is onze keuze op Dhulhaege te Deinze gevallen. Deze lokatie is alles wat we wensen! We trouwen in mei 2010, en onze lokatie ligt nu een week vast! Je ziet maar, niet opgeven! Veel succes!
ps indien je je emailadres geeft stuur ik je onze lijst van alle lokaties door
|
|
Heidi
10-7-2010
|
8-12-2009 12:48:23
beste,
Ik ben de uitzondering wellicht, ik weet al 2 jaar dat ik volgend jaar ga trouwen, maar we wachten tot 2010 omdat we dan 10 jaar samen zijn. Ons feest gaat door in Salons Denotter in Zedelgem, dat wat betreft prijs/ kwaliteit een goede verhouding heeft.
Veel succes. Heidi 10/07/2010
|
|
Katrien
2-10-2010
|
8-12-2009 13:53:52
Dank je wel voor de vele reacties, dat geeft nieuwe energie... Gisteren hebben we waarschijnlijk dé zaal gevonden ;-) Nog niks definitief, maar het voelt goed... Groetjes, Katrien, waarsch 02 10 10
|
|
tine
9-10-2010
|
9-12-2009 11:59:23
hallo,
en wat is het geworden??
ik ga vanaf volgende week op stap met mijn moeder en schoonmoeder om een zaal vast te leggen. Waar had jij een goed gevoel bij?
met vriendelijke groeten, tine
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|