Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht trouwlocatie westvl - oostvl - henegouwen - noordfrankrijk

6-12-2009 20:36:00
Medeverloofden,
Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie voor september 2010, of evt in juli 2010! Dit in regio Westvl, Oostvl, Henegouwen, Noord frankrijk... Na 1 week speciaal congé te hebben genomen staan we nog nergens. Is het dan zo onmogelijk om op 10 maand een huwelijksfeest te plannen? Heb zo het gevoel dat we te laat zijn?!!! Kunnen jullie ons helpen, of op zn minst moed geven???

Katrien
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2689

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik6-12-2009 21:12:31

Hey,
een feest plannen op 10 maand is zeker niet onmogelijk maar een feestzaal vinden... het hangbt er vanaf wat jullie zoeken. Een feestzaal met alles er op en er aan of een zaal waarin je zelf je feest opzet, zelf catering zoekt enz...
Vermeld je ook eens welke zalen jullie reeds bezochten, zodat we die al kunnen weglaten ?
En daarna brainstormen we voor jullie, ok ?

Daphne

Meld misbruik6-12-2009 21:31:52

Katrien,
Wij hebben afgelopen week onze zaal vastgelegd en toen waren er nog enkele datums vrij in juli 2010 en ook nog in 1 in september 2010. Wij gaan ons feest geven in Zegelsem de naam van de zaal is Hof Van De Putte. Het is een mooie hoeve en we waren het er dadelijk over eens dit is onze droomlokatie. Misschien kan je kontakt nemen (www.hofvandeputte.be ) of beter nog ga er eens kijken.
Hopelijk ben je iets met deze info.
Groeten en veel succes.

tine
9-10-2010
 Meld misbruik6-12-2009 23:04:18

hallo,

wat tips
-ferme de templiers
-een zaal in rue haute in molenbaix, weet niet hoe de zaal heet (vrij van traiteur)
-broel in kortijk
-godshuis in sint-laureins
-renard in beervelde
- fabriekspand in roeselare
- de roode poorte in meetkerke
- maelstede in kuurne

hopelijk help ik je hier wat mee! zijn allemaal zalen waar je toch min 200 man kan plaatsen...

mischien kan je voor de wet trouwen in de zomer en in de winter voor de kerk! dan heb je meer kans om nog een zaal vast te leggen

succes met je zoektocht

groetjes

waar heb je al gaan kijken!?!

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik7-12-2009 8:14:50

Wij hebben ons feest gehouden in Den Oesterput in Wevelgem, alles was picobello in orde! www.denoesterput.be

Groetjes,
Windy

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-12-2009 9:46:38

Hallo,
Je bent zeker niet te laat, zijn mensen die op 4 maand een huwelijksfeest plannen, dat is pas kort!

Begin met u datum vast te leggen, of een datum in functie van de feestzaal die je kiest als die nog vrij is.
Dan zou ik beginnen met m'n trouwkleed.
Als vb. Linea Rafaelli neemt, is dat 12 weken levertermijn. Nu zou ik wel niet te laat gaan, want vanaf jan/feb beginnen ze met de suite kledij. Hou daar rekening mee, dan is het daarvoor drukker in de winkels.

Feestalen in OVL:
-Ons feest ging door in het Park van Beervelde, prachtige locatie!!!
- Keyserhof
- Tybeert
- Schalienhuys Temse
- Godshuis Eeklo
- Reinaert in Beervelde (wel duur)

Tip voor ringen: Wim Meussen in Antwerpen

Succes!
Marieke

Myriam
8-5-2010
 Meld misbruik7-12-2009 22:13:58

Hallo,

wij hebben ook lang gezocht! er waren wel nog veel lokaties vrij, maar aangezien we wel tamelijk veeleisend waren hebben we toch ook zo'n 2 maand gezocht. Uiteindelijk is onze keuze op Dhulhaege te Deinze gevallen. Deze lokatie is alles wat we wensen! We trouwen in mei 2010, en onze lokatie ligt nu een week vast! Je ziet maar, niet opgeven! Veel succes!

ps indien je je emailadres geeft stuur ik je onze lijst van alle lokaties door

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik8-12-2009 12:48:23

beste,

Ik ben de uitzondering wellicht, ik weet al 2 jaar dat ik volgend jaar ga trouwen, maar we wachten tot 2010 omdat we dan 10 jaar samen zijn. Ons feest gaat door in Salons Denotter in Zedelgem, dat wat betreft prijs/ kwaliteit een goede verhouding heeft.

Veel succes.
Heidi
10/07/2010

Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik8-12-2009 13:53:52

Dank je wel voor de vele reacties, dat geeft nieuwe energie...
Gisteren hebben we waarschijnlijk dé zaal gevonden ;-) Nog niks definitief, maar het voelt goed...
Groetjes, Katrien, waarsch 02 10 10

tine
9-10-2010
 Meld misbruik9-12-2009 11:59:23

hallo,

en wat is het geworden??

ik ga vanaf volgende week op stap met mijn moeder en schoonmoeder om een zaal vast te leggen. Waar had jij een goed gevoel bij?

met vriendelijke groeten,
tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info