Terug naar overzicht
volgens mij oktober/ november 2010
Inderdaad, nieuwe collectie komt altijd uit in oktober/november.GrtsMarieke
hey Natasja, Oktober, november klopt en aangezien je in mei miss al trouwt zou ik niet te lang wachten met je kleed te gaan kiezen. heb het mijne vorige week gekozen en trouw in sep 2010, maar moet 6 maanden wachten voor het klaar is en dan nog een paar keer passen... Veel plezier !!!!
In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht was de modeshow eind september, maar toen zeiden ze dat ze nog niet alle nieuwe modellen hadden. Dus inderdaad in oktober zou de nieuwe collectie moeten beschikbaar zijn. En dan is het inderdaad een kwestie van niet te lang wachten...
dank je voor de reacties al...dus september,oktober,november 2010 nieuwe collectie voor 2011. amai wist niet dat ik er zo rap voor moest zijn. das dan een dikke 8 maanden op voorhand?!x
Hey Natasja,Ik trouw ook in juni, en heb net mijn kleed besteld. Als je rond oktober/november gaat kijken, kan je bij de meeste winkels ook kiezen uit de huidige collectie en ook al de nieuwe collectie.Succes!Tanja12/06/2019
@ tania: juni 2010 of 2011
oeps, foutje, dat moest dus 2010 zijn :-)
Natasja,Kijk misschien eens op de site van Linx-fashion.Daar staat mooi uitgelegd hoe lang op voorhand je je jurk kan kiezen, en uit welke collecties je dan kan kiezen.Ik veronderstel dat dat bij de meeste winkels ongeveer hetzelfde zal zijn.http://www.linx-fashion.be Groetjes,Tanja