Terug naar overzicht
Bij mij komt Make up 4 you. Is Jessica en zij is van diepenbeek!
Evie, Hoeveel betaal jij hiervoor?
Ik betaal voor proef en de dag zelf voor haren en make-up 110 €
Neem eens contact op met Valerie Carolus.Zij vraagt voor een proef (haar en make up) 50 euro en voor de dag zelf 75 euro. 0498/062695
Dag,Ik ben een visagiste en kom ook aan huis.15€ vervoerskosten15€ proef25€ bruidsmake-up5€ valse wimpersGelegen te Zonhoven.Met vriendelijke groeten,Tubis 0484/88.20.96
hey Ik heb al samen gewerkt met Caroline Rigo als je je mail adres doorgeeft stuur ik je wat foto's door!groetjes
Hey KatrienJe mag de foto's altijd doorsturen naar claudia_martens@yahoo.com! Alvast bedankt!Groetjes
Kan je mij ook wat foto's doorsturen van Caroline Rigo? Alvast bedankt!!!
Beste, ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen.Indien je meer info wenst, mail me vrijblijvend: hani@live.be Groetjes, Hani
hallo lieve mensen, als jullie foto's hebben van jullie kunsten, mag je dat altijd door mailen , de beste wint !! groetjes van nathalie
bayleaveuk@hotmail.com
Bij Pure wordt je look volledig afgestemd op jouw persoon.Je goed voelen omdat je er goed uitziet... Pure vertelt je hoe het werkt!!! Zeker op je trouwdag is het belangrijk om met je haar en make-up volledige harmonie te creeeren, daarom gaan wij op zoek naar jouw ideale "feelgood-look" ... Voor info: Boekhandelstraat 5 3000 Leuven 016/ 20 05 25 0498/ 06 26 95 purestyle.v@gmail.com