Terug naar overzicht
Wij hebben boekjes voor deze zomer gekregen. Voor de vluchten moesten we in januari terugkomen, maar ik denk dat je nu wel kan boeken hoor.Groetjes
wij trouwen ook in mei en onze reis is al geboekt! We hebben gekeken in boeken van vorig jaar. Nu, we wisten al wel waarheen we wilden..dat maakt het ook makkelijker;maar de reisagent heeft gewoon alles online gedaan.
Hey,wij trouwen ook in mei(12den) en wilden ook zo snel mogelijk boeken. Wij hebben uiteindelijk zelf via www.airstop.be onze vluchten gekocht en via www.hotels.be onze kamer. En wij gaan naar New York!GroetjesJana
Wij trouwen ook in mei en gaan in juni op huwelijksreis naar Australië.Sedert een 10-tal dagen hebben we de prijzen van de hotels en we hebben vorige week onze boeking doorgegeven (bij Connections).De vluchten zijn al geboekt van in augustus.
Wij vertrekken op 14 juni op huwelijksreis en deze is al zeker 3 weken geboekt.
Brochure van Jetair is alleszins al uit, ik denk dat de rest zeker in de loop van de maand eraan komt!
alle zomerbrochures komen deze maand uit dus zou al mogelijk moeten zijn hoorIk zou eens luisteren bij een ander reisbureau @Truus: mag ik vragen hoeveel zo'n Australiëreisje jullie ongeveer kost en voor hoe lang? met 5000 euro raak je er niet zeker voor 2?Sofie15/05/10
Wij hebben onze reis vorige week geboekt voor midden april. En inderdaad bij Jetair, daar waren de zomerbrochures al beschikbaar. Deze van Neckermann en Thomas Cook zouden er zijn rond 6 december dus gewoon eens opnieuw langsgaan zou ik zeggen!
Dank je dames!
Wij hebben zaterdag onze reis naar Florida geboekt van 26 juni tot 10 juli!
Gisteren naar het reisbureau geweest, de meeste boeken zijn nu al uit.Enkel Pegase en VIP selection was er nog niet.Groeten,Nathalie