Terug naar overzicht
Wat houd het eigenlijk in? Is het om zo'n reportage te maken zoals de bevalling? Wij trouwen binnen 3 maanden... Ik had graag wat meer info gehad...
hoi, ik zou ook wel wat meer info willen... Wij trouwen binnen anderhalf jaar pas...Ik hoor het wel
Wij (Chantale en Mireille)gaan trouwen op zaterdag 15 Mei 2004.We willen er een mooie dag van maken en als jullie willen mag je mee delen in onze vreugde.De inzegening is om 09,30u.en op het gemeentehuis wordt alles bezegeld om 11uur.
Hoi, wij (Cleo & Simon) trouwen op 17 juli 2004. Wij willen graag iets meer weten over jullie plannen :-)Groetjes,S&C
wij trouwen op 21/08/2004Graag hadden we ook wat meer informatie ontvangen rond jullie plannen
hoi wij zijn Nadia en Steven en trouwen op 16 april 2004 graag hadden wij wat meer informatie gehad!!!
Hallo wij trouwen op 7 augustusGraag meer info aub
Wij huwen op 4 september en het zal zeker en vast de mooiste dag van ons leven worden. Graag wat meer info aub.
Wij trouwen op 3 september. Graag wat info aub.
weet niet of het nog van toepassing is maar wij trouwen op vrijdag 17 septemberna 8 jaar samen te zijn en twee pracht van kindjes te hebben (eentje van 5 en eentje van 2) gaan we toch in het huwelijksbootje stappen