Terug naar overzicht
Hey, Ik ben er nog nooit naar een feest geweest. Maar mijn vriend al wel. Wij zijn er gaan horen voor ons trouwfeest, maar werden er niet vriendelijk behandeld en dus gaan we ons feest er ook niet geven.
Vroeger heb ik vijf jaar in de Notelaar gewerkt. Het was altijd af! Ondertussen zijn ze van eigenaar veranderd en lijkt het niet meer zo goed te zijn.Ik wou vroeger altidj daar feesten, maar nu met de nieuwe eigenaars liever niet.wij feesten in de Residentie in Lichtaart en daar kan je van op aan dat alles in orde is. Valt ook zeer goed mee van prijsgroetjes en succesJoke
Ik ben er zelf nog niet geweest maar heb toch ook al verhalen gehoord dat het veel van z'n pluimen verloren heeft. Wij hebben ons feest in Den Eyck gegeven. Een echte aanrader!!!! Ik kan gewoon niks slecht zeggen, alles was tip top in orde. Het dessertenbuffet is niet te doen, nog nooit gezien! groetjes, Carolina
Allemaal al super hard bedankt voor de reactie! Had het liever anders gehoord, want ze zitten wel ok qua prijzen maar een gewaarschuwd vrouw .... ;-)groetjes