TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
26-5-2006
|
7-11-2005 15:40:46
Hallo
Bruidswinkel Sofie daar zou ik niet naartoe gaan. Ik had daar een afspraak gemaakt en ben er maar 5 min. binnengeweest. Ze hebben bijna geen keuze, ik mocht geen enkel kleed passen enkel voor me houden :-(
Zeg nu zelf op die basis kan je toch niet weten of dat kleed je staat ... Dus ik zou er absoluut niet heengaan ! Voor mij was het enkel een verspilling van mijn benzine ...
groetjes
Lien
|
|
Katrien
26-8-2009
|
7-11-2005 17:36:54
Ik heb zonet nog een supernegatieve commentaar gelezen over Couture Ann. Ik ben er zelf niet geweest, dus uit eigen ervaringen kan ik niks zeggen. Je kan eens gaan kijken op trouwshop.com, bij Rate that Shop, daar staan commentaren over veel bruidswinkels, en dikwijls toch wel negatieve commentaren over Couture Ann...
groetjes Katrien
|
|
Liselot
1-4-2006
|
7-11-2005 19:58:48
Hey,
vind het eigenlijk niet leuk om negatieve commentaar te geven, maar ik was helemaal niet op mijn gemak bij Bruidskledij Sofie. Ik mocht wel enkele jurken passen, maar de aanpak van de verkoopster lag mij echt niet. Ik had wel een keuze gemaakt, maar kon er gewoon niet kopen... Sorry! Groetjes, Liselot
|
|
Mieke
8-7-2006
|
8-11-2005 8:46:40
Hallo, Ik moet zeggen dat ik enkel positieve dingen hoor over bruidsboetiek Sofie. Ikzelf heb daar mijn kleed niet gekocht, maar was wel in eerste instantie van plan om ernaar toe te gaan. Maar ik had mijn keuze al gevonden bij Pierre-Yves in Aalst. Maar een vriendin van mij is daar langsgeweest en heeft haar kleed daar gekocht. Ze vond ze daar supervriendelijk en ze heeft alle kleedjes mogen passen. Ze had wel op voorhand een afspraak gemaakt, dus misschien lag het daaraan.
|
|
Lien
26-5-2006
|
8-11-2005 9:03:06
Hallo Mieke
Ik niet dat het aan het feit lag van een afspraak want ik had er wel eentje gemaakt !
Een vriendin van mij is daar ook langs geweest en die kreeg te horen: Juffrouw u bent aan de mollige kant !! Ze heeft een maatje 38 wel te verstaan :-)
Nu zoals overal zijn er positieve en negatieve ervaringen en dat is maar goed ook :-))
groetjes
Lien
|
|
Annelies
29-4-2006
|
8-11-2005 13:31:21
Hallo, Ikzelf had ook een afspraak gemaakt bij sofie in deinze:kben er misschien 10 minuten geweest,ze toonden slechts 4of 5 jurken en ik vond ze nogal heel opdringerig! Ik zou het zeker niet aanraden om er naartoe te gaan!
|
|
Martine
29-7-2006
|
12-11-2005 16:46:16
Hoi Wendy ik ben gisteren naar de opendeurdag bij Couture Ann geweest. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. Ik vond geen enkel kleedje dat de moeite was. Het leek allemaal heel erg op elkaar. Ik had niet het gevoel dat ik hier een speciale jurk zou vinden.
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
14-11-2005 15:13:00
Hallo Wendy,
Ik ben odnertussen al wel getrouwd, maar kan je toch nog wat raad geven, he. 2 keer ben ik bij Couture Ann afgewimpeld omdat ik zogezegd te vroeg was voor mijn kleed (8 maanden op voorhand en nieuwe collectie was er al) en toen ik er met mijn ouders naartoe ging op 6 maanden van de trouw zei ze ineens dat ik al aan de late kant was! Passen mocht niet, enkel als ik zeker was om die dag te kopen!!! Ik raad niemand aan bij Couture Ann te gaan, ze geeft de indruk genoeg klanten te hebben en jou niet nodig te hebben, bovendien doet ze heel uit de hoogte.
Over die andere winkel kan ik niet meepraten...
Groetjes, Ingrid
|
|
Wendy
17-6-2006
|
14-11-2005 17:18:26
Iedereen bedankt voor de reactie. Heb ondertussen beide winkels gedaan en beide niet echt +. Wel mijn kleddje gevonden in Deerlijk (Primma Donna) en daar waren ze supervriendelijk!
|
|
stephanie
9-8-2012
|
21-7-2012 11:52:15
Ik heb net mijn droomjurk voor mijn trouw mee naar huis gekregen. Het komt van Couture Ann; En ik ben heel tevreden. Ik was aan de late kant om het te bestellen (3 maanden voor de trouw...) maar dat bleek toch geen probleem te zijn (het is wel geen lang, klassiek, wit kleed). Ik heb eigenlijk zelf mijn kleed mogen samenstellen. Ik heb veel verschillende modelletjes mogen passen en dan een mix gemaakt van 3 kleedjes. Ik ben er dus zéér tevreden mee! Een goede en vriendelijke service. Ik kijk al uit naar mijn dag: prinses voor 1 dag :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|