Terug naar overzicht
Je kan eens horen bij Rustenburg, zij hebben een formule met keukens uit verschillende streken
Welke regio?onze traiteur was De Feestarchitect uit Lochristi maken op maat alles wat je vraagt...GrtsMarieke
we zoeken in regio brugge of gent ...
Rustenburg zit in Brugge... Ze hebben ook enkele leuke locaties op hun website staan
dankjewel voor de tips!Weet iemand waar of hoe de mensen te contacteren die zo koken op festivalletjes waar er vaak wereldkeuken te vinden is? Daar kan men soms zo lekker eten....
hallo Evelyn,Wij hadden traiteur Leconte van Oudenaarde en zijn zeer content van hen. Zeker de moeite waard.groetjesSophie
hey evelyn, moest je nog niemand gevonden hebben, wij hebben enkele jaren geleden 'macondo idea' ingehuurd, voor het pensioensfeest van mijn vader. En dat was dik in orde. Ik heb ze net terug gecontacteerd voor onze trouw volgend jaar. Moest je nog geen wereldkeuken gevonden hebben, is dit zeker het proberen waard. Indien je wel al een traiteur gevonden hebt, laat het me zeker weten! merci en veel succes!eva
lap. ben hier wel wel laat zeker. maar macondo idea werkt niet meer. maar zelf verwijzen zij door naar jella jella. die koken ook heel lekker. ik heb daar al eens mogen van proeven bij vrienden.