Terug naar overzicht
Onder mijn trouwkleed zal mijn lingerie in huidskleur of in ivoorkleur zijn... Mijn kleed is in het ivoor... grtjsDeborah
ik had enkel een witte string aan met chartellen;-)bh moest niet want had bustierkleed.eigenlijk maakte het niet uit bij mij want je zagt er toch niet door, maar om de "traditie" niet te breken heb ik dus witte lingerie gekozen.
Ik neem huidskleur. Ben ooit naar een trouwfeest geweest waar de bruid wit lingerie aan had en dat zag je bij de openingsdans gewoon door het kleed door. Waarschijnlijk door de lichtopstelling. Dus het zekeren voor het onzekere. :-)
ze hebben me aangeraden om lingerie in ivoor kleur te nemen aangezien mijn kleed ivoor is...Mandy10/04/2010
als je zeker wilt zijn dat men helemaal niets ziet van lingerie onder een wit trouwkleed (witte kleren in het algemeen) dan moet je rode lingerie dragen :-)dat is ook lekker verleidelijk voor je man tijdens de huwelijksnacht!
Bij mij was het ivoor. De bruidswinkel had de bh wel héél goed 'verstopt', hoor! Met bandjes aan de halter, waar mijn bh-bandje door kon, drukknoopjes aan de zijkant + aan mijn bh, zodat je de bh en het topje aan elkaar kon klikken, bandjes aan de rugzijde,...Groetjes,Véro
Ik zal ook ivoorkleurige lingerie dragen!
Ik heb lichtroze lingerie want in de bandjes van m'n kleed zit ook lichtroze. Wel heb ik nog een tweede 'corset' in het beige. Bij de eerste pasbeurt dacht ik te kijken wat er het beste onder past. we zullen zien :)
Mijn lingerie was van het merk Chantelle. Het was niet wit noch huidskleurig, maar eerder lichtroze. Moet er wel bij vermelden dat mijn trouwkleed qua stof heel dik was en dat zelfs zwarte lingerie niet zou doorgeschenen hebben :-) Maar de verkoopster beweerde dat deze kleur hetzelfde effect had als huidskleur.