Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trieste bruid :-(

8-12-2009 16:32:39
Wat een teleurstelling!!!
Vandaag hadden we een afspraak bij UVV Antwerpen voor onze huwelijksceremonie. Die vrouw was vriendelijk op haar manier maar was niet zo spontaan, kon niet zo goed nederlands waardoor het gesprek niet zo vlot verliep, was echt vreemd gekleed,... kortom: we vonden haar echt een raar persoon!!! Ik wil niemand bekritiseren maar ik wil mijn ceremonie echt niet door haar laten leiden!!! Eerst kon ik er nog om lachen maar nu kan ik wel huilen door de teleurstelling!!!
Wat nu ????????????????
Via rent a priest of is dit té katholiek geinspireerd?
Ander persoon van UVV vragen?
Pffffffff ik weet het niet meer!!!!!! :-(

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 646

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik8-12-2009 19:03:23

Hey Sophie,

Wat erg dat je zo'n nare ervaring had vandaag met de mensen voor je huwelijksceremonie! Kan je niemand anders kiezen bij uvv waar je je wel goed bij voelt? Volgens mij kan dit wel hoor...tis tenslotte jullie die een goed gevoel moeten hebben bij de persoon die jullie huwelijksviering doet. Wij hebben gekozen voor "de goede herder" hier zijn wij ook heel tevreden over! Nog veel succes met de juiste keuze alvast en alles komt wel goed meid!

Groetjes,

Chantal
17/07/2010

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik8-12-2009 21:04:58

Hey,

Gewoon iemand anders vragen! Het is jullie dag! Het moet zijn bij iemand waar je je goed bij voelt!!!! Bij ons trouwt de neef van mijn vader ons! Hij kent me al van mijn geboorte en ik was bij zijn priesterwijding aanwezig. Leg het gewoon uit, volgens mij krijg je iemand anders. Ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit is voorgevallen!

Groetjes,
Edel
07/08/2010

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-12-2009 22:23:57

Dag Sophie,

Onze viering werd gedaan door rent a priest, wij waren zeer tevreden, goede voorbereiding, mooi misboekje.
Kijk eens op de website.

Mvg

Marieke

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-12-2009 11:48:44

hey,

twijfel zeker niet aan de mensen van het uvv, zijn echt professioneel...
maar neem gewoon contact op met het bureau en leg uit dat je hier geen goed gevoel bij had en vraag om een ander die samen met je op weg gaat.
het is echt een vrij intens proces met het uvv en zeer persoonlijk...
dit kan alleen als je je goed voelt ij dit alles.
Ze gaan zeker begrip opbrengen voor je situatie
groetjes en veel succes

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik9-12-2009 19:43:53

Hey,
Wij deden onze viering met de mensen van "de goede herder". komen ook in heel het land en zijn super-vriendelijk! onze viering was op-en-top af en heel persoonlijk!! neem eens contact met hen op! ze hebben een site!! daar vind je alles!

groetjes,
patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...