Terug naar overzicht
Hey Sophie,Wat erg dat je zo'n nare ervaring had vandaag met de mensen voor je huwelijksceremonie! Kan je niemand anders kiezen bij uvv waar je je wel goed bij voelt? Volgens mij kan dit wel hoor...tis tenslotte jullie die een goed gevoel moeten hebben bij de persoon die jullie huwelijksviering doet. Wij hebben gekozen voor "de goede herder" hier zijn wij ook heel tevreden over! Nog veel succes met de juiste keuze alvast en alles komt wel goed meid!Groetjes,Chantal17/07/2010
Hey,Gewoon iemand anders vragen! Het is jullie dag! Het moet zijn bij iemand waar je je goed bij voelt!!!! Bij ons trouwt de neef van mijn vader ons! Hij kent me al van mijn geboorte en ik was bij zijn priesterwijding aanwezig. Leg het gewoon uit, volgens mij krijg je iemand anders. Ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit is voorgevallen!Groetjes,Edel07/08/2010
Dag Sophie,Onze viering werd gedaan door rent a priest, wij waren zeer tevreden, goede voorbereiding, mooi misboekje.Kijk eens op de website.MvgMarieke
hey,twijfel zeker niet aan de mensen van het uvv, zijn echt professioneel... maar neem gewoon contact op met het bureau en leg uit dat je hier geen goed gevoel bij had en vraag om een ander die samen met je op weg gaat. het is echt een vrij intens proces met het uvv en zeer persoonlijk... dit kan alleen als je je goed voelt ij dit alles. Ze gaan zeker begrip opbrengen voor je situatiegroetjes en veel succes
Hey,Wij deden onze viering met de mensen van "de goede herder". komen ook in heel het land en zijn super-vriendelijk! onze viering was op-en-top af en heel persoonlijk!! neem eens contact met hen op! ze hebben een site!! daar vind je alles!groetjes,patricia