Terug naar overzicht
ja dat is echt wel stressen!!!!!!ik zou zoveel mogelijk proberen te bellen en zeker een van dees eens naar daar gaan.via telefoon is het gemakkelijk zeggen voor de verkoper.via gezcht zijn ze al meer bereid.hopelijk komt alles goedprobeer toch nog een beetje te genieten van je voorbereidingen van jullie dagjeveel succes
Oei, zou ook niet weten wat doen dan.Ik zou er al eens persoonlijk naar toe stappen.
Hoi!Niet paniekeren! Ik ben getrouwd op zaterdag 14 november 2009 en ik ben mijn bruidsjurk maar de dag ervoor gaan halen.De maandag (in de week van ons huwelijk) zou ik mijn kleedje mogen afhalen, maar de retouche was volledig verkeerd. Maar alles is perfect geworden!Geen stress, ze zorgen er wel voor dat alles voor je grote dag in orde komt!!Veel plezier en alvast een dikke proficiat!
Hey,Komt wel goed! Dat gebeurt vaker dat het maar nipt is!Groetjes,Edel07/08/2010
Dag Sandra,Ik begrijp u volkomen, gewoon naartoe rijden morgen! Gewoon doen...GrtsMarieke
gebeurt nog, ik ben mijn kleedje pas gaan afhalen de dag voor de trouw.
hoi SandraLa sposa is een heel gekende winkelze kunnen zich een blunder als het niet tijdig leveren van een kleedje niet veroorloven!!mijn vriendin heeft haar kleed pas de dag voordien gehaaldze zijn daar wat later in tegenstelling tot de levering van andere bruidswinkels.Het komt wel in orde meid!!succesIsabel12_12_09
Niet te erg panikeren, het gebeurt idd regelmatig. Mijn kleedje was ook zéér laat binnen, maar alles is in orde geraakt. Groetjes
Dank je wel iedereen voor de gerust stellende woorden.tot op heden ben ik nog steeds tevreden hoor over La Sposa.De levering zal wat vertraging opgelopen hebben ... heb mezelf maar snel gekalmeerd na het lezen van jullie berichtjes.Het komt wel goed ... en idd La Sposa kan en mag zich zo'n blunders niet permiteren.Hopelijk vandaag "goed" nieuws !!Ik laat jullie wel iets weten.grts
Zou zeker niet ongerust zijn. La Sposa is idd heel gekend en uit ervaring weet ik dat ze hemel en aarde bewegen voor hun klanten. Bij ons waren ze de hoed en handschoenen van bruidegom vergeten mee te geven die we dag voor huwelijk hadden opgehaald. Hadden dat pas na sluitingstijd opgemerkt, maar na veel paniek en rondbellen heeft de bazin van La Sposa zelf 's avonds laat nog alles in orde gebracht en hebben we op onze 2 oren kunnen slapen...
HEB HET AL VIA EEN NIEUW BERICHT LATEN WETEN ....mijn kleedje is binnen !!!!!Zie bericht " Joepieeee !!! ":-))))
Ik ben getrouwd op een zaterdag en de maandag van diezelfde week heb ik pas mijn kleedje gekregen.