Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grote Paniek !!!

8-12-2009 19:31:26
Hallo toekomstige bruidjes ,

Over 11 dagen vind mijn ( kerkelijk ) huwelijk plaats en nog steeds is mijn trouwkleedje niet geleverd.
Ik begin nu toch stilaan te panikeren zenne ....
Ik heb al ettelijke malen gebeld naar de winkel.
Vorige vrijdag kreeg ik te horen dat het gisteren of vandaag ging binnen zijn .... tot op vandaag weer niks !!!!
Heb dan nogmaals gebeld naar daar en ze wisten me te vertellen dat ze een mail gekregen hadden van de leverancier dat het vandaag zou binnen zijn .
Ik heb gebeld om 16 uur ... de winkel was open tot half zeven , ik dacht "straks bellen ze wel " maar neen , niks !!!!
Er moeten nog wat retouches gebeuren , ok , die zijn op één dag gefixt maar het kort nu toch wel heel snel in met nog maar 11 dagen te gaan ... pffff.
Ik moest dit even kwijt.

Kleedje besteld bij La Sposa in Roeselare .

Een ongeruste bruid .

Sandra
19-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 813

tania

Meld misbruik8-12-2009 19:45:39

ja dat is echt wel stressen!!!!!!
ik zou zoveel mogelijk proberen te bellen en zeker een van dees eens naar daar gaan.
via telefoon is het gemakkelijk zeggen voor de verkoper.
via gezcht zijn ze al meer bereid.
hopelijk komt alles goed
probeer toch nog een beetje te genieten van je voorbereidingen van jullie dagje
veel succes

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik8-12-2009 20:12:51

Oei, zou ook niet weten wat doen dan.
Ik zou er al eens persoonlijk naar toe stappen.

Valentine
14-11-2009
 Meld misbruik8-12-2009 20:22:38

Hoi!

Niet paniekeren!
Ik ben getrouwd op zaterdag 14 november 2009 en ik ben mijn bruidsjurk maar de dag ervoor gaan halen.

De maandag (in de week van ons huwelijk) zou ik mijn kleedje mogen afhalen, maar de retouche was volledig verkeerd. Maar alles is perfect geworden!

Geen stress, ze zorgen er wel voor dat alles voor je grote dag in orde komt!!

Veel plezier en alvast een dikke proficiat!

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik8-12-2009 21:02:25

Hey,

Komt wel goed! Dat gebeurt vaker dat het maar nipt is!

Groetjes,
Edel
07/08/2010

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-12-2009 22:22:29

Dag Sandra,

Ik begrijp u volkomen, gewoon naartoe rijden morgen! Gewoon doen...

Grts
Marieke

heidi

Meld misbruik9-12-2009 7:26:58

gebeurt nog, ik ben mijn kleedje pas gaan afhalen de dag voor de trouw.

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik9-12-2009 7:39:38

hoi Sandra

La sposa is een heel gekende winkel
ze kunnen zich een blunder als het niet tijdig leveren van een kleedje niet veroorloven!!
mijn vriendin heeft haar kleed pas de dag voordien gehaald
ze zijn daar wat later in tegenstelling tot de levering van andere bruidswinkels.

Het komt wel in orde meid!!

succes
Isabel
12_12_09

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik9-12-2009 8:03:13

Niet te erg panikeren, het gebeurt idd regelmatig. Mijn kleedje was ook zéér laat binnen, maar alles is in orde geraakt.
Groetjes

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik9-12-2009 8:23:01

Dank je wel iedereen voor de gerust stellende woorden.
tot op heden ben ik nog steeds tevreden hoor over La Sposa.
De levering zal wat vertraging opgelopen hebben ... heb mezelf maar snel gekalmeerd na het lezen van jullie berichtjes.
Het komt wel goed ... en idd La Sposa kan en mag zich zo'n blunders niet permiteren.
Hopelijk vandaag "goed" nieuws !!
Ik laat jullie wel iets weten.

grts

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik9-12-2009 14:26:25

Zou zeker niet ongerust zijn. La Sposa is idd heel gekend en uit ervaring weet ik dat ze hemel en aarde bewegen voor hun klanten. Bij ons waren ze de hoed en handschoenen van bruidegom vergeten mee te geven die we dag voor huwelijk hadden opgehaald. Hadden dat pas na sluitingstijd opgemerkt, maar na veel paniek en rondbellen heeft de bazin van La Sposa zelf 's avonds laat nog alles in orde gebracht en hebben we op onze 2 oren kunnen slapen...

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik9-12-2009 14:29:42

HEB HET AL VIA EEN NIEUW BERICHT LATEN WETEN ....
mijn kleedje is binnen !!!!!

Zie bericht " Joepieeee !!! "

:-))))

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-12-2009 15:22:35

Ik ben getrouwd op een zaterdag en de maandag van diezelfde week heb ik pas mijn kleedje gekregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info