Terug naar overzicht
Ik had enkel voor 's avonds loopsloefkes voorzien. Witte kapa loopschoenen. Ik heb het uiteindelijk tot een uur of 3 uitgehouden en ben ze dan toch maar gaan aandoen. (had schoenen van Rieker, dus ook al wel comfortabel, maar mijn moeilijke voeten beginnen altijd snel lastig te doen) Geweldig, ik liep precies terug op wolkjes. Als ik dat had geweten had ik ze al vroeger aangedaan. groetjes, Carolina
Ik zou dat ook wel doen denk ik. Ik ga mijn schoenen in februari kopengroetjes
ik had er 3 paar voorzien, voor de kerk met een klein hakje en als reserve meer een soort balerina's en sportieve dagelijkse schoenen. Voorral voor het avondfeest was dit handig
Ik ga ook minstens 2 paar voorzien. Iets elegants met een klein hakje voor de dag en dan iets sportief, plat voor 's avonds. Ik dacht ook aan iets ballarina-achtig. Ik heb meer schrik voor mijn zoektocht naar schoenen dan toen ik voor mijn kleed ging kijken! Ik heb zulke moeilijke voeten en ik vind ni snel mijn goesting... Ach ja, ik heb nog 8 maanden tijd :-)
Ik heb in de namiddag en na de openingsdans mijn sloefjes aan gedaan (nieuw en nog mooi wit :-)). Geen mens die het gezien heeft onder mijn kleed...
heyIk ga toch ook twee paar voorzien hoor.zeker voor 's avonds zodat ik gemakkelijk kan dansen. Je bent dan al moe en dan nog eens op een hak staan shaken , no thanks.groetjeskathleen
Ik had ook twee paar schoenen en dat bleek een heel goed idee! Mijn "mooiste" schoenen heb ik aangehouden tot nét voor het avondfeest. Maar rond 1 of 2u 's nachts heb ik die ook uit moeten doen hoewel ze heel comfortabel waren. Goede tip: neem een stick mee van compeed. Verzacht en ontzwelt.
Een paar platte schoenen komen altijd van pas zoals ze bij ons zeggen.
Ik had 'echte' bruidschoenen en heb deze tot 3u gedragen. Daarna ben ik ook overgeschakeld naar witte ballerina's. Nadeel is dan wel dat je kleed ook enkele cms lager komt te hangen, waardoor ze makkelijker op je kleed trappen, maar dat heeft me niet belet om tot half 5 op de dansvloer te staan!Groetjes,Véro
Zeker platte makkelijke schoenen meenemen voor 's avonds nadat de receptie en keuringen van je outfit gebeurd zijn.Ballerina's ofzo.Als je ze niet nodig hebt, komen ze wel bij andere gelegenheden in de zomer van pas.