Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rode loper + versiering

7-11-2005 19:27:20
Hallo

Ik ben op zoek achter een rode loper + versiering voor de kerk. Wie kan mij helpen.
graag seintje via kristel.vandevelde@hotmail.com

kristel
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 497

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik7-11-2005 20:36:24

Van waar ben je ergens?
Groetjes Cindy

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik7-11-2005 22:36:30

aan cindy regio vlaams - brabant Grimbergen. maar wil er best voor rijden?

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik8-11-2005 8:43:41

Beste misschien ook eens vragen aan de kerk of ze geen rode loper hebben.
Want ik was ook aan het uitkijken naar een rode loper en blijkbaar heeft onze priester een mooie lange loper.
En versiering kan je altijd laten maken bij een bloemist. Ik ga dit toch doen, een bloemstuk voor op het altaar en dan nog wat bloemetjes aan de stoelen denk ik. ZE kunnen dat dan maken samen met je bruidsboeket, dat is dan mooi passend.

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-11-2005 13:10:58

Hey

Ik heb in mijn hoofd al een gedacht voor de versiering van de kerk.

Ik zou aan iedere stoel langs het gangpad een mooi lint binden en onderaan een kaarsje zetten. Ik denk dat dat goedkoper gaat uitkomen dan bloemen, en het is ook heel mooi en gezellig.

Groetjes

Vicky

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik8-11-2005 16:05:44

Hey Kristel,

vraag voor de rode loper inderdaad eens na bij de pastoor. ook bij ons wordt die in de kerk voorzien.

Voor de versiering in de kerk hebben wij een bloemstuk op het altaar en 2 bloemenzuilen vooraan. Aan de stoelen hebben wij gekozen voor ballonnen, die we dan na de mis samen met de kindjes omhoog zullen laten vliegen.

groetjes
Kathleen
03.12.05

soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik10-11-2005 0:09:38

hoi,
Bij ons kun je dat aan de ceremoniemeester vragen.
Je hoeft de ceremoniemeester er niet bij te nemen om gebruik te maken van hun rode loper of bloemen of zo. xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...