Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro Supertevreden!

9-12-2009 10:04:25
Gisteren zijn wij de trouwringen gaan ophalen bij fede in Izegem, ze zijn gewoonweg prachtig! We hebben de ringen besteld in augustus en eerlijk gezegd wist ik niet meer hoe ze eruitzagen. We hebben ze zelf samengesteld met verschillende structuren op die manier zijn ze origineel en met 10 diamantjes is hij adembenemend mooi! Ik kan amper wachten om hem aan te doen... ;)

Delphine
25-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 804

Tineke

Meld misbruik9-12-2009 11:30:23

Wij gaan zaterdag. Ben echt supernieuwsgierig! Heb al heel veel goeie commentaren gehoord over fede...

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik9-12-2009 12:39:36

Hey Delphine,

Weet je of ze ook juwelen ontwerpen als je al steentjes hebt?
Ik heb namelijk een ring van een groottante met veel steentjes in die ik graag zou gebruiken in mijn trouwring.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de modellen op de site niet zo mooi vind. Hebben ze veel andere stuks ook?

groetjes
Kathleen

Delphine
25-1-2010
 Meld misbruik9-12-2009 13:08:51

Je moet ns kijken naar de nieuwsbrief, je moet die downloaden op de site, daar staan nog meer ringen op. Op de site staat idd nie zo veel, wij hebben een 5-tal winkels gedaan maar bij fede was er de meeste keuze van allemaal. Ik denk wel dat je je eigen steentjes in kunt verwerken, je moet maar ns mailen naar hun.

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik14-12-2009 11:30:32

Kathleen,

Op de site en zo vind je niet veel modellen. Ze staan wel ook op bvb de trouwbeurs in Gent. In de winkel hebben ze echt een hele collectie (ik denk ruim 20 'mappen' met allerlei stijlen van ringen die je kan passen) en je kan zelf ook zeggen wat je wenst. Ik had een ring in gedachten maar wou de steentjes net iets anders van plaats. Mijn man en ik hebben ook geen bij elkaar horende ringen gekozen. Hij wou iets mannelijker en de ring die bij de mijne hoorde was eenvoudig. Bij hem zitten er 2 fijne lijnen in verwerkt en ik heb er eentje ter hoogte van de steentjes laten inzetten zodat ze toch meer bij elkaar passen.

Ps: De ring die ik oorspronkelijk wou kostte alleen al ruim 800€. Nu hebbben we iets meer dan 600€ betaalt voor beide ringen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...