Terug naar overzicht
Wij gaan zaterdag. Ben echt supernieuwsgierig! Heb al heel veel goeie commentaren gehoord over fede...
Hey Delphine,Weet je of ze ook juwelen ontwerpen als je al steentjes hebt?Ik heb namelijk een ring van een groottante met veel steentjes in die ik graag zou gebruiken in mijn trouwring.Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de modellen op de site niet zo mooi vind. Hebben ze veel andere stuks ook?groetjesKathleen
Je moet ns kijken naar de nieuwsbrief, je moet die downloaden op de site, daar staan nog meer ringen op. Op de site staat idd nie zo veel, wij hebben een 5-tal winkels gedaan maar bij fede was er de meeste keuze van allemaal. Ik denk wel dat je je eigen steentjes in kunt verwerken, je moet maar ns mailen naar hun.
Kathleen,Op de site en zo vind je niet veel modellen. Ze staan wel ook op bvb de trouwbeurs in Gent. In de winkel hebben ze echt een hele collectie (ik denk ruim 20 'mappen' met allerlei stijlen van ringen die je kan passen) en je kan zelf ook zeggen wat je wenst. Ik had een ring in gedachten maar wou de steentjes net iets anders van plaats. Mijn man en ik hebben ook geen bij elkaar horende ringen gekozen. Hij wou iets mannelijker en de ring die bij de mijne hoorde was eenvoudig. Bij hem zitten er 2 fijne lijnen in verwerkt en ik heb er eentje ter hoogte van de steentjes laten inzetten zodat ze toch meer bij elkaar passen.Ps: De ring die ik oorspronkelijk wou kostte alleen al ruim 800€. Nu hebbben we iets meer dan 600€ betaalt voor beide ringen.