TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deborah
17-7-2010
|
9-12-2009 19:37:29
Inderdaad, frustraties voor niets... Dat zijn nu eenmaal mannen hé meid en moest ik het meeste aan hem overlaten, zou ik het niet betrouwen, en toch alles controleren en dat is dubbel werk :-)
Geen paniek, dat is praktisch overal zo, denk ik, heb dat hier toch al ondervonden :-)
Nog veel voorbereidingsplezier!
Deborah 17/7/10
|
|
stephanie
4-9-2010
|
9-12-2009 19:38:05
Hoi Sabine,
Niet gefrustreerd om zijn hoor. Denk dat er wel mannen zijn die zich met zoiets bezighouden, maar t merendeel niet. Ik doe al het opzoekwerk, kom met alle ideeën af en als het concreet is gaat hij mee en dan komt telkens het enthousiasme naar boven. :)Komt volgens mij niet alleen door zijn veel te lange werkdagen, maar hij weet zelf niet wat zo een dag allemaal inhoudt en hij zou niet weten hoe er aan te beginnen. Vind het helemaal niet erg om alles te doen, hij zal er die dag des te harder van genieten omdat hij zich op al die kleine dingen niet heeft moeten doodstaren hihi. ;)
|
|
Annelies
14-8-2010
|
9-12-2009 19:53:37
Hey,
Eerlijk gezegd doen we alletwee evenveel. Mij, verloofde vindt het zelfs niet zo leuk als ik al aan het opzoeken ben, zonder dat hij erbij is :-) De meeste mannen zijn inderdaad niet zo betrokken bij het hele gebeuren, maar dat komt volgens mij omdat ze ook meestal niet op de hoogte zijn van wat er allemaal bij komt kijken... No worries dus :-)
Annelies 14/08/2010
|
|
Mandy
10-4-2010
|
9-12-2009 20:07:15
Ik doe hier ook alles hoor... Mijn ventje zo goed of niets... Moet hem dringend aan het werk zetten voor te beginnen zoeken voor zijn kostuum! Want als het aan hem lag doet hij dat niet! héhé!
Mijn ventje heeft wel meegeweest naar de drukker voor de uitnodigingen te kiezen... Ringen kiest hij ook mee ;) Maar voor de rest doe ik alles, en moet hij gewoon zijn mening geven en beslissen of we het al dan niet gaan doen...
Mandy 10/04/2010
|
|
Caroline
4-9-2010
|
9-12-2009 20:59:28
Bij ons is het net hetzelfde: ik zoek de dingen op en kom dan aandraven met ideeën. Uiteindelijk kiezen we dan samen. Ik vind het helemaal niet erg want ik zoek graag, hij niet en ik moet niets controleren of het wel goed gedaan is. :-)
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
9-12-2009 21:13:23
Ik vind dit net leuk om zelf het meeste te doen, kan mijn eigen goesting doen, geen ellenlange discussies. Als ik iets wil, leg ik het hem voor en meestal is dit ok, dus super gemakkelijk! Hij weet dat de voorbereidingen in goede handen zijn bij mij, dusja... Enkel de keuze van de DJ heb ik aan hem overgelaten en de muziek hebben ook samen zitten zoeken.
|
|
véronique
21-5-2010
|
9-12-2009 22:08:06
Hallo,
Bij mij is het juist hetzelfde. Mijn verloofde vind het heel moeilijk om alles te plannen. Weet niet goed waar hij moet beginnen. Zodra hij teveel keuzes krijgt, weet hij het niet goed meer. in het begin wel heel frustrerend als je alle belangrijke dingen moet regelen. Maar ik zal mij er maar bij neerleggen.
Groetjes en nog veel succes.
Véronique 21.05.2010
|
|
Joke
31-7-2010
|
10-12-2009 6:53:58
Hoi, mijn vriend is daar voolopig ook niet mee bezig hoor, hij vindt dat er nog tijd genoeg is en voor sommige dingen is dat wel zo. Hij geeft wel zjin mening als ik iets vraag ofzo. mijn schoonzus vertelde me dat dat bij haar net hetzelfde was. Maar zeg nu zelf, voor een vrouw is er toch niks leuker dan haar huwelijk voor te bereiden? Groetjes Joke 31/07/2010
|
|
debby
23-10-2010
|
10-12-2009 9:21:23
Hey sabine
Hier net hetzelfde verhaal ! Ik zoek alles op, we bespreken het en ik regel alles verder!
Mijn verloofde zegt zelfs....Ik heb de vraag gesteld....De rest is voor Debs om te regelen :-)
Denk dat het normaal is hoor....
X Debs
|
|
heidi
|
10-12-2009 9:47:09
onze trouw vond plaats op 16 Mei 2009, ook ik heb alles geregeld (niet dat ik dat erg vond), hij vertelde me wat hij mooi en belangerijk vond en ik zocht het op, liet hem foto's enz... zien en dan beslisten we er samen over. Merendeel was hij tevreden over hoe ik het wou en hij wou er ook echt een dagje voor mij van maken hoe ik het altijd in gedachten had, het was dan ook een sprookjesdag met alles erop en eraan.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
10-12-2009 14:16:59
Ik bekijk dat van de positieve kant. Ik doe alle opzoekingswerk, 'filter' alle info die ik leuk vind en daaruit laat ik hem dan mee beslissen wat het wordt :o)
Lieve 04/09/10
|
|
Kathleen
24-4-2010
|
10-12-2009 19:04:14
Hey,
Bij ons is dat ook zo. Ik hou mijn bezig met de trouw en hij met de verbouwingen in ons huis. En als we iets moeten vastleggen of beslissen dan praten we er over en geven we een mening. Taken zijn dus mooi verdeeld.
Groetjes Kathleen 24/04/2010
|
|
Marjon
22-5-2010
|
11-12-2009 10:48:22
Bij ons is het net hetzelfde. Ik zoek alles uit en vraag dan zijn mening. Vrees dat mannen al heel snel denken dat ze nog veel tijd hebben. Maar.. dat heeft zo zijn voordelen: ik stel enkel voor waar ik zelf achter sta!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
12-12-2009 14:55:12
Idem hier, echt frustrerend vaak, maar zoals gezegd... ook z'n voordelen. Als je dan alles gefilterd hebt en je ventje is 't er toch niet mee eens of had 't anders in gedachten, is 't wel paar andere mouwen, zeg ik hem dan zelf te zoeken maar dat gebeurt dan ook niet. Bon, ondertussen die watertjes al half doorvaren, komen er ook wel altijd uit. Wat ik wel doe is, dat hij wel altijd "mag" bellen. :p Zelf heb ik een hekel aan van die zakelijke telefoontjes, hij is er ook beter in;
't Zal je wel allang duidelijk zijn zeker dat 't gewoon typisch is? 't Is 'n kronkel in onze en hun hersens die héél wat verschilt, misschien nog interessant item voor psychologen! :)
|
|
angela
2-10-2010
|
18-12-2009 13:24:22
Inderdaad dit is bij ons ook het geval. Ik heb al heel veel gebeld en gedaan. en mails gestuurd. Hij denkt precies dat het allemaal vanzelf gaat. t is stresserend soms. en beslissingen nemen is ook niet gemakkelijk voor hem.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|