Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasbeurt !

9-12-2009 20:13:09
Hallo lieve toekomstige bruidjes ,

Ik ben hier nog eens :-)
Deze middag dus geweest voor de pasbeurt van mijn kleedje.
Het was echt zalig ... ze gaan het nu retoucheren en ik mag volgende week woensdag terug voor men laatste pasbeurt en mag dan men kleedje meenemen.
Ik had nog meer het "waaaaaaauw" gevoel dan de eerste keer , het is echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kmoet wel zeggen dat ze het aan beide zijden één centimeter moeten uitleggen , het kleedje ging dicht maar diep in en uitademen ging moeilijk.
hopen dat het volgende week woensdag makelijker gaat om te ademen :-)))

Liefs Sandra

Sandra
19-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1084

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-12-2009 20:33:57

Super!!! Ben blij voor jou dat je nu de laatste dagen kunt doorstaan zonder zorgen!
Geniet ervan!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik9-12-2009 21:14:18

Heykes

Super gewoon, kben content voor jou. Theeft lang genoeg geduurd. Geniet ervan want tis nie meer lang. 1 ding ben ik zeker ge zult stralen ;);)

Groetjes Petroeska

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik9-12-2009 21:16:21

Proficiat !!! Ik hoop dat het lange wachten (nog tot maart) ook zo loont bij mij als bij jou...

Ben superblij voor jou !!!

Grtjs Deborah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...