Terug naar overzicht
ik niet nee.ben jij daar al geweest?ik ga zaterdag, spannend...
Hey, Heb helaas mijn bon dit weekend in de papiervernietiger gedaan. Ik ben er gaan passen en ik vond het er serieus tegenvallen. Ik voelde me er niet speciaal terwijl in andere winkels ze je een speciaal gevoel geven. Heb ook niet veel kleedjes kunnen passen. Ik heb maatje 40 , maar er was niets wat me paste. Hun uitleg was dat het allemaal kleedjes voor de modeshow waren. Wat ik héél spijtig vond.
oeps 2x geklikt
Sorry, ik kan je niet helpen met de bon ...Maar ik kan je vertellen dat ik de service voor de bruidsjurken ook maar alles behalve vond...Zeer opdringerig, na het passen zeiden ze meteen op een arrogante manier "en?? Welke zal het worden?"...En ik heb een kleine 38... en ik kon ook bijna geen enkele jurk toekrijgen...hoe kan je dan genieten en rondparaderen???Nee dank je, geef mij dan maar Le Chapeau in Bree, meer stijlvoller, viendelijker,... Alvast veel plezier en succes.gr.Tess
hallo bruidjesik ben vorige week totaal onverwachts mijn kleed gaan bestellen bij e en r in beverlo. ik had in aalst al enkele kleedjes gepast van nicky vankets maar had toen nog niet beslist, toch was ik helemaal verkocht aan hun collectie. afgelopen zaterdag had ik dan een afspraak bij liliane claes waar ik totaal mijn zin niet vond (te klassiek naar mijn zin)ik had toen ter plaatse naar e en r gebeld omdat dat daar niet zo veraf was en ik was erg welkom, uiteindelijk was nicky er op dat moment ook aanwezig en op die manier zijn we tot mijn droomjurk gekomen( een combinatie van twee jurken die hij daar dan ter plekke ontworpen heeft, dus voor mij niks anders dan lof over e en r en over nicky vankets, een supersympathieke man!!!ps wat kon je met de bon bekomen want ik was er niet van op hoogte