Terug naar overzicht
Sorry kan je er niet met helpen, maar wilde je toch een dikke PROFICIAT wensen!Veel plezier met de planning!
lekker eten, genoeg parking, ruime zaal.discobar kan je makkelijk op de bovenverdieping zetten en belichting ook ... maar om een beetje cachet en gezelligheid te geven moet je de reling van de trap en de bovenverdieping wel een beetje aankleden.cheers, dj LeBart
Wij trouwen op 29 mei in het Dennenhof & zijn voorlopig heel tevreden over de service! De zalen zijn ook heel mooi, de Orangerie & de Mangerie met de stübe, maar die kan je op de site al bekijken. Wij zullen waarschijnlijk een huwelijksbbq kiezen, maar moeten dit nog vastleggen. Over het eten kan ik dus voorlopig niets zeggen. We hebben ook voor de huisDJ gekozen, DJ Kurt, & ook over hem zijn we tot nu toe heel enthousiast! ;)
@ karmen: ooh ben blij daat jullie tot nu toe tevreden zijn daar! is altijd fijn om possitieve kritiek te horen! wij gaan volgende week een kijkje nemen!laat na jullie feest zeker weten hoe het geweest is!@ lebart; thanks voor de tips!@ stephanie: dankjewel!!!!
Hey!Dikke proficiat meid!Hoe heeft hij het gevraagd?Groetjes,Edel07/08/2010
Wij trouwen om 22 mei in het Dennenhof in de grote zaal waar 2 trappen aanwezig zijn. Tot nu toe ook niks dan goeie commentaar. Ik zou graag eens wat foto's willen zien van iemand die zijn feest daar al heeft gehad zodat ik wat ideetjes kan opdoen over de inrichting van de zaal.