Terug naar overzicht
Het zal je wel lukken :)Hangt er geen litsje aan? Of is dat niet echt van toepassing?
Ik had de Puerto Rico vorig jaar. De achterkant kon met drie lusjes omhoog gehaald worden, zodat de sleep korter was.Als het kleed goed op je heupen past, merk je niet veel van dat gewicht. Je voelt je natuurlijk minder vrij dan in een vlot cocktailjurkje, maar ik vond het gevoel van m'n kleed er echt bijhoren. Dus: geniet ervan!Groetjes,Véro
Ik heb ook een heel zwaar kleed. Het wordt zelfs door een extra band in mijn bustier omhoog gehouden. Maar ze hebben mij verzekerd dat alles goed komt door een lusje. Dus... geen paniek... Ik heb die ook niet, nog niet :-)
@ AstridHallo Astrid.. Welk kleed heb jij gekozen? Ik kan het dan eens opzoeken via google...Veel succes! Groetjes
@ StephanieHey stephanie, normaal gangen er geen lisjes aan neen... Ze hebben dat er toch niet bijvermeld... Sommige bustiers hebben ook de bandjes voor noodgevallen..; Wat de sleep betreft kan deze omhoog met 2 of 3 knoopjes geloof ik...