TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
9-10-2010
|
10-12-2009 16:21:30
Hallokes,
Wij zijn daar langs geweest. Zijn 'kale' zalen, maar je kan ze aankleden zoals je wil. Je kan ook zoveel zalen gebruiken als je nodig hebt (volgens aantal personen). Ik vind het persoonlijk vrij duur, want je moet ook nog eens een traiteur of dergelijke hebben en voor drank enzo.
Ze hebben wel een website waar ook info opstaat: www.zalen138b.be
Groetjes Lindsay
ps: we hebben niet voor deze zaal gekozen omdat het voor ons te kostelijk uitkwam.
|
|
Liselot
9-7-2011
|
10-12-2009 16:24:38
Dag Lindsat, Bedankt voor je reactie. Mijn toekomstige echtgenoot en ik dachten dat het goedkoper ging uitkomen als we zaal huurde en zelf voor het eten kijken. Ik heb eergisteren gemaild naar zalen 138b, maar nog geen reactie gekregen. Zit de huur van tafels en stoelen inbegrepen in de huurprijs? Groetjes liselot
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
10-12-2009 16:50:20
Hallo,
Ja, tafels en stoelen zijn inbegrepen. Het is te zien met welke feestzalen je het vergelijkt natuurlijk. Als je met de duurdere zaken vergelijkt zal het goedkoper zijn, maar wij hebben een vrij goedkope zaal waardoor zalen 138b niet goedkoper was.
Groetjes Lindsay
|
|
Wendy
12-6-2010
|
10-12-2009 19:42:20
Hallo,
Wij trouwen in Ter Eeste (Rodenbach-brouwerij). We hadden toen deze zaal vergeleken met het Fabriekspand, waar we dus voor een traiteur zouden moeten zorgen. Na een beetje rekenen en tellen, voor een gemiddeld menu in Ter Eeste, en een gemiddelde traiteur in het Fabriekspand, kwam dit ongeveer op hetzelfde uit.
Groetjes, Wendy
|
|
Hase
1-1-2016
|
10-12-2009 20:46:59
Ik nam contact op met iemand die ik vond online die hier getrouwd was en zij zijn momenteel via een advocaat aan het gaan omdat ze hun waarborg niet terugkrijgen. Zij mochten ook de dag ervoor al opzetten maar toen hoorden ze via hun traiteur dat de zaal die avond toch ook verhuurd werd (!) waardoor ze alleen de dag zelf hebben kunnen opzetten. Ook is de politie tweemaal langsgekomen omwille van geluidsoverlast - ze zeiden dat de zaal eigenlijk geen vergunning had, ze ligt ook in een woonwijk. Ten slotte waren er ook minder tafels dan er op het contract stonden, moesten ze plots bijbetalen om bepaalde dingen uit het contract te mogen gebruiken etc. Ook ons was meteen al bij het eerste bezoek duidelijk dat het niet allemaal 'koosjer' was ... maar we hebben de zaal toch genomen ... Voor ons is het vrees ik de enige optie in de streek, de enige zaal die groot genoeg is voor veel volk, waar je zelf met catering kunt werken en voor die prijs, zelfs als we van onze waarborg niets zouden terugzien ... we bezochten veel andere locaties maar dit was (helaas?) de enige plek waar we het zagen gebeuren.
|
|
Liselot
9-7-2011
|
10-12-2009 20:51:10
Oei , dat is wel jammer om te horen! zowel voor ons als voor jullie... hopelijk komt alles goed! wij zijn toch van plan om sowieso toch eens een kijkje te gaan nemen! en dan zien wij nog wel, wij hebben gelukkig nog een beetje tijd om te zoeken enzo... mag ik eens vragen waar jullie het meeste van de decoratiematerialen halen aub ? en hoeveel bedraagt de som voor de zaal aub? bedankt voor de reactie
|
|
Hase
1-1-2016
|
10-12-2009 20:57:07
De 'kale prijs' voor het geheel is 800 euro. Er komt een 200 bij voor een extern poetsbedrijf, allerlei forfaits ivm afval, gebruik x en y en dan nog elektriciteit, gas en water. Wij rekenen op zo'n 1300 in totaal.
Verhuurbedrijf voor feestmateriaal: www.festivole.be - is absoluut de goedkoopste in alles, ik heb eeuwen kunnen vergelijken en ze zijn gewoon goed :). Maar decoratie (los van linnen etc.) gaan we grotendeels zelf doen: ik werk in een plantenbedrijf waar ook arrangementen en allerlei decoratiemateriaal verkocht wordt.
Wij zijn we nog op zoek naar een betaalbare dj die geen foute muziek (à la Marie Louise) zal draaien ...
|
|
Liselot
9-7-2011
|
10-12-2009 21:07:51
net eens gekeken op de site van feestmaterialen en ziet er inderdaad mooi en verzorgd uit en kwa prijs valt het zeker goed mee, jammer genoeg kan ik jou niet helpen voor de dj.. wij hebben daar ook nog niet voor gekeken!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|