TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
4-9-2010
|
10-12-2009 14:06:02
Proficiat! En welke is het geworden? Ben blij dat jouw ervaring er beter was! De mijne wil ik zo snel mogelijk vergeten, brrrrr.
Ben benieuwd!
|
|
Evelyn
24-7-2010
|
10-12-2009 15:54:43
Ik ben er ook geweest en heb er ook mijn kleed gekocht. Super service. Nu wachten op de volgende pasbeurt. Kan echt niet wachten.
|
|
wendy
24-8-2010
|
10-12-2009 17:36:17
Hey Lieve ,
Ik heb de mijne daar ook gekocht ! Een super service en idd , achteraf een glaasje cava :-) Alvast proficiat en welk meisje had je? Ik had aide dacht ik..een supermeid die voor alles haar tijd nam en niets was teveel ! Ik moet ook in april of mei voor mijn eerste pas :-) En welk kleedje is het geworden of blijft dat geheim? Ik heb eentje van LR gekozen :-) Grtjs Wendy
|
|
Lieve
26-6-2010
|
10-12-2009 17:41:04
Jaa! Aude! Die had ik ook :-) Supertoffe madam he! en ja mijn kleedje... Dat blijft geheim ;-)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-12-2009 18:03:15
Ik wil geen domper op de vreugde zetten, maar ik vind pas dat je over service kan spreken als weldegelijk alle retouches op tijd en zorgvuldig zijn gemaakt. Een kleed kiezen is niet moeilijk, het degelijk afwerken is soms een andere zaak... (nee, ik heb geen slechte ervaring met deze zaak, maar je moet alles even nuchter bekijken)
Groetjes,
Véro
|
|
Lieve
26-6-2010
|
10-12-2009 19:01:25
Absoluut gelijk Véro, maar voor zover ik het nu zie, vind ik de service al helemaal goed. En aangezien meteen de data vastgelegd zijn voor de eerste pas en de aflevering van de jurk, heb ik er het volste vertrouwen in dat dat goed gaat komen. Je kan ook te nuchter zijn, maar daarmee verbrui je je eigen plezier. En het trouwkleed dat niet op tijd af zou zijn... 't goh... Als ik voor die brug sta, zal ik die oversteken. Maar heb nu deze overgestoken, en ben er blij mee :-)
|
|
Edel
7-8-2010
|
12-12-2009 18:36:18
Hey,
Mijn kleed heb ik daar ook besteld! Ik was ook heel content! Mijn eerste pas is 27 jan! Ik tel zo hard af! We gaan daar een aantal uurtjes zitten want zowel mijn mama als één van mijn getuigen gaan een suitekleed passen!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Reintje
|
13-12-2009 16:16:47
toen mijn dochter trouwde zijn wij ook naar le chapeau geweest, en ook wij waren zeer tevreden. En op de trouwdag was haar kleed gewoon perfect, niets op aan te merken, dus je kan op je 2 oren slapen wat je kleed ,betreft.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|